A kenguru pampája
Szöveges ítélet
Els? újonan vett saját autóm volt (el?zmény egy 21 éves Trabi, egy 18 éves majd egy 8 éves Lada, egy 7 éves Wartburg, egy 5 éves Trabi, majd egy céges Clió).
Egyszer?en imádtam.
Kívülr?l olyan esetlenke, hogy már szép, belülr?l akkora, mint egy Airbus 380 (egyter?tulajdonos mosolyrafakadóknak: a 4 méter alatti autók kategóriájában!).
Fejtér pl. nem értelmezhet?, barátaim azért imádták, mert úgy lehetett hátul sörözni, hogy az üveg sosem ért a tet?höz. Raktér brutális még 5 üléssel is, a faszenes grillsüt? meg a több kocka sör úgy t?nt el benne, mint fürge gyík a sziklarepedésben. Kapcsolódó élmény, hogy az els? Feketerigós vásárlásnál, miután a bevásárlókocsi tartalmát a "csomagtartóba" öntöttük, azon gondolkodtunk, mit felejtettünk el venni. (A Clió csomagtartója ugyanis roskadásig szokott lenni, a Kangoo-éban meg épphogy lézengett valami.)
A Pampa verzió a megnövelt hasmagassággal, a meger?sített alsó védelemmel, meg egy csomó elektromos kütyüvel tudott többet az átlag Kangoonál. Terepezni picit jobban lehetett vele (nem volt se valós, se "ál" 4WD, csak sima FWD), a megemelt autó igazán a városi járdázásokhoz volt "tervezve".
Persze tagadhatatlan: a magas kocsiszekrény miatt oldalszélérzékeny (a Pampa verzió emelt karosszériája f?leg), az 1.4-es 75 lovas benzinmotor a kasznihoz gyengusz (autópályán max. 140), a bels? anyagok min?sége nem hasonlítható a Pullman Mercihez, de akkor a kategóriájában a legjobb volt. (Pl. kétoldali hátsó tolóajtót csak a Kangoo tudott, a PSA hasonló "gyermekei" akkoriban csak a jobb oldalon szolgáltak bejutási lehet?séggel a hátsó traktusba.)
Ha nem lopták volna el, talán mostanában cseréltem volna le.
Most éppen egy Mazda MPV boldog sof?rje vagyok (err?l majd kés?bb az adott járm?nél), de ha meglátok egy-egy Kangoot az utcán, nosztalgiával vegyes irígységgel gondolok vissza a szélvéd? fölötti fels? rakodópolcra, az ajtókon tátongó óriási rakodó üregekre, meg arra, hogy az akkor kétmilliós Kangoo-n is a jobb(els?) elektromos ablak volt autómata, mint a mostani 7 milliós MPV-n....
u.i.:
Esetleg visszavásárolnám, illetve az elévülésre való tekintettel a tolvaj megírhatná, hogy mi a fenének lopta el. :)
u.u.i.:
És a szellemes reklámokról el is feledkeztem. A csatolt kép sem rossz, de a csúcs az a videó volt, ahol egy rinocérosz kan lépett szerelmi kapcsolatba egy Kangoo-val. Akik látták, sosem felejtik, akik nem, próbálják felkutatni a neten. Én sajna már nem találtam, pedig annó síkítoztunk a röhögést?l, ahányszor csak megnéztük.... :))
Hibalista
- Index kapcsoló - már nem volt garanciális, megcsináltam
- Nyöszörg? hátsó fék - még garanciális volt, kipucolták
- Nem nyíló jobb hátsó ajtó - még garanciális volt, megzsírozták
Ide hordtam szervizbe
Baumgartner Ferencváros
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Clio 1.2 | Következő autója? | Suzuki WagonR+ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
