A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kadjar (2015)

Kadjar Tce140 ZEN 4x2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia vagány

Szöveges ítélet

Tapasztalatok a Renault Kadjarrol, a bejaratas leteltevel.
Hogy a Kadjar anyagilag jo ajanlat , konnyen eldonheto a prospektusokbol. Hogy valojaban mit nyujt a model, a bejaratas kozben a kovetkezok derultek ki:
Pozitivumok:
- A karoszeria eleg tagas, elol hatul, meg nekem is (190cm), az ulesek kenyelmesek, jol allithatok. A csomagtarto eleg nagy, a hatso ulesek egy mozdulattal donthetok, meg jobban megnovelve a teret. A csomagtarto padloja alatt van meg egy rekesz, amit en mar tele is pakoltam olyan dolgokkal amit amugy is hordozni szokas ( haromszog, elsosegelycsomag,vontatokotel, bikazokabel stb.) A kilatas olyan mint a tobbi SUV ban, hatramenet jol jon a parkoloszenzor.
- A motor (1.3 leteres turbos,140LE) dinamikusan mozgatja a dobozt, mindig van elegendo nyomatek a visszakapcsolasmentes elozesekhez. A prospektusbeli fogyasztasi adatokat nem hozza, de a kutnal mert 6,3-6,5liter kozuton 90-100km/oraval, 7.2liter autopalyan, 7,5-8 varosban szerintem kedvezo egy ekkora autonal, dinamikus vezetes mellett. A fedkomp ennel 0,5 literrel kevesebbet szamol es ir ki. A motor nagyon halk, belul is, kivulrol is , vigyazni kell a figyelmetlen gyalogosokra akik nem haljak meg. A start stop redszer jol mukodik, de csucsforgalom idejen inkabb nem hasznalom, amit ilyenkor ki kellene birjon valoszinuleg idoelott kivegezne. A sebessegvalto kiosztasa jo, 6 ban 90km/oranal 2000 et forog a motor, 130km/oranal 2800 at. A motor nyomateka hamar felepul (1300 tol huz) hasonloan a turbodizelekhez, nem szukseges porgetni.
- A futomunek (17colos kerekekkel szerelt) nem jelentenek gondot az uthibak, foldut, kanyarban nem billeg, kanyarsebesseg akar az egyterueke,a fordulokor kicsi. A kormany tulszervozott de az egyenesfutas jo. A 4x2 meghajtas nem terepre valo, hoban sarban eppem egy elakad mint mas auto, de nem is ilyesmire vettem.
Negativumok:
- Az ajton levo tarolorekeszek tul kicsik , fel literes flakon fer el bennuk es mas semi. A tobbi normalis meretu.
- A hajlekony kapaptarto eleg elfuseraltra sikerult, konnyen kiugrik a vezetosinbol, bibelodni kell vele a mig visszaszereli az ember.
- A motorteto egy vaspalcaval tamasztando ki, ami az ablakmoso utantoltesenel is utban van. Elkelne ide a teleszkop, mivel a motorteto amugy is eleg sulyos darab.
- Az LCD muszerfal mutatos de szukosek a beallitasi lehetosegek. A masodrangu adatok ( fedkomp, guminyomas stb.) vezetes kozben nehezen olvashatok.
- Automata ablakemelo csak a soforulesnel van. Eleg vices.
- A porkoloszenzor esetenkent egy fuszaltol is fugyol, sot meg be is fekez a kocsi (hogy masokat mar ne erjen meglepeteskent )
- A motor a beraratas elejen eleg zavaro, kereplos hangokat hallatot 2000 felett, borzolva az idegeimet. Ez azota baratsagos morgassa szelidult. Ez feltehetoen eltantorit nehany embert a vasarlastol, ha ilyennel szembesul a probavezetesen. Akarcsak a mas modeleknel hasznalatos motorboritas hianya.
Mielott ezt a modelt valasztottam, alaposan korbejartam es kiprobaltam a valasztekot a SUVok teren (Peugeot , Ford,Skoda, Nissan, Kia, Daster). Kulalak es belter szamomra egyenrangunak vagy jobbnak tunt a tobbiekhez kepest. A felar, amivel egyes modelek kifinomultsagaert vagy jobb hireet kertek, nekem nem erte meg. A velemenyem igy maradt 5000 levezetett km utan is.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 308SW diesel Következő autója? Hibrid
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kadjar 2015 (2015)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)