A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Grand Scenic (2009)

Grand Scenic 1,6 dCi Privilege 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szilvásgombóc 1,6 dCi

Szöveges ítélet

Az autót saját magunk vásároltuk, másik két társával egy árverési oldalon. Ez már a sokadik eset. Beszállítást, forgalomba helyezést mindent intéztünk. Nem kereskedelmi céllal, saját célra vásárolunk autókat a cégbe. Fontos a jó felszereltség, ellenőrzött előélet-szóval idáig nem szívtuk meg egyikkel sem! Olajcsere, általános átvizsgálás után lett forgalomba helyezve.
Ez egy 2012-es 1,6 dCi Privilege felszereltség Hollandiából.
163.000 km-el vettük. A felszereltség, első-hátsó radar, xenon, Visio system,
bőr fűthető memós ülés, elektromos tető, kamera, start-stop rendszer, stb stb....
December 6.-án vettem birtokba, mostanáig (febr. 20 ) közel 10.000 km-t tettem bele.
Észrevételek:
Pozitív:
-tágas utastér
-tároló rekeszek
-motor( meglepően fürge)
-kilátás
-futómű


Negatív:
-mindegyik ülés pozícióban van a műszerfalnak olyan része, amibe a kormány beletakar, vagy nincs rálátás
-zörgő, nyikorgó hangok az utastérben (rekeszek, ülések)
-aktív tempomatnál nem látszik a vízhőmérséklet (hihetetlen a mai világban)
-nagy súlyhoz képest alultervezett fékek
-navi (Tom-Tom egy vicc a Carminat-hoz képest)

Ezeket az észrevételeket, majd folyamatosan frissítem!

Tapasztalatok:
Egy 150 Le-s Laguna után a 130 Le nem nagy visszalépés szerintem, a motor meglehetősen jól mozgatja ezt a nehéz, magas kasznit. Már sok jót hallottam az 1,6 dCi motorról,és mivel a sorból még ez hiányzott nem volt kérdés a választás! Itt szögezném le, semmi bajom az 1,5 dCi-vel, de az szóba sem jöhetett, sem a Laguna vásárlásakor, sem most!
Tehát a motor szerintem erőre, nyomatékra elég jó, még négy felnőttel is meglehetősen dinamikusan lehet autózni. A váltó egyesben rövid, a többi fokozat között megfelelő az elosztása. Én sokat pályázok, de nem sikerült 6 liter alá vinnem az átlagfogyasztást! Igaz nincs is tojás a talpam alatt!
Kaszni kicsit billegális, dőlésre hajlamos, de nem is olyan alacsony mint az előző autóm volt!
Tetszenek a tároló helyek, hihetetlen, hogy minden cuccomnak találtam helyet valahol. Azt meg végképp nem gondoltam volna, hogy a középső könyöklő alatti rekesz egy 2 literes üveget simán elnyel.
Egyedül a fűtéssel nem vagyok kibékülve, ez az " Air Qulaity Sensor" össze vissza szabályoz, hol melegem van, hol fázom a befújt levegőtől, de lehet az üvegtető is másképpen adja vissza az utastér hőérzetét.
A navit sikerült egyből magyarra állítani, semmiféle frissítést nem igényelt, pontosan teszi a dolgát, de grafikailag, kezelhetőség szempontjából szerintem nevetséges!!!
A telefont is sikerült a kihangosítóval összehozni, de párszor valamiért nem találja a telefont. Kezd ez a dolog bosszantani. A rádió nekem megfelelő, a hangszórók is, CD-t a gyerekek szoktak néha hallgatni,a Petőfit amúgy sem szoktam bömböltetni.
Dicséretes újítás, hogy az ülés oldala nem bőr, ahol az oldalsó műanyag betéttel találkozik, így a szokásos bőr repedése kiküszöbölésre került!
A kormány, sebváltó bőrözésén semmiféle kopás nem tapasztalható, lehet cserélték eladás előtt???
A váltó hihetetlenül pontos, nem is értem melyikre mondják az ellentettjét?
Szerintem "kulcsos" autó lehetett Hollandiában, erre a 3 eltérő üléspozíció, és a különböző telefonok elmentett tipusai következtettek. A karosszérián sem láthatóak feltűnő karcok, egy két rányitástól eltekintve. Utastér is rendben van.
Pillanatnyilag acélfelnin gurulok a téli gumikkal, ezzel nem igazán mutatós, ezért van még a kinti rendszámmal fényképezve! (nem nagyzolásból!)
Összességében egy korrekt családi autó,rengeteg ötletes dologgal, de céges autónak is megfelelő, hosszú külföldi utazásokra behemót felnőttek számára, sok csomaggal!
Remélem ez is megbízható autóm lesz, akárcsak az előző 2 Lagunán volt!
Bátran ajánlom mindenkinek!

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 163000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Laguna 3 GT 4 Control Következő autója? Még ez a dolog nem foglalkoztat...
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Grand Scenic 2009 (2009)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)