Az új Scenic.
Szöveges ítélet
Egy Scenic II. 1,5 dci utódja lett, eddig nem bántam meg.
2 hónap várakozás után sikerült birtokba venni az autót, rövidke használat után úgy érzem megérte remélem így is marad. Az 1,9 motor ereje elődjéhez képest meggyőző, fogyasztása 0,4 literrel haladja meg az eldjét ami kellemes meglepetés. 1,9dci, Privilege+ Tom-Tom navigáció, tolatóradar hátul(előre is kellett volna), keyless-go, automata kártya, kanyar xenon, sötétbarna félbőrbelső, napfénytető. Sajnos a Renaulték kihagytak egykét praktikus dolgot az autóból amit az elődben nagyon praktikusak voltak: fedeles ajtozseb, redőnyős középkonzollfedél ezek méghiányoznak. Vásároltam hozzá gyári gumi szőnyeget mert tapasztalatok alapján az után gyártottak olcsók de nem passzolnak a gyári használatával az üllés alatti rekeszek kinyithatatlanok. A gyári navi: azért rendeltem mert a navitartók, töltők, és TMC antennák mindi elakadnak leesnek stb. a gyári TOMTOM hát "nemtom" grafikája eléggé múlt idéző 3d szerűség csak BP belváros TMC-t nem talál csak annyi az előny hogy beépített.
Központi zár így az első hónap végefelé hangosabb mint a "beep", az autó átvételekor nem lehetett hallani a hangját.
Egyebekben elégedett vagyok az autóval.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Scenic II. 1,5 dci Kaleidó | Következő autója? | messze van még |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
