A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Grand Scenic (2009)

Grand Scenic 1.6 dci 131 le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

180e km körül jönnek a gondok...

Szöveges ítélet

extrák illetve erő terén nagyon jó, fogyasztása is oké, én mondjuk csak maxx motion dieselt tankolok bele, mivel még szeretnék vele menni legalább ennyit anélkül h cserélnék vmit az üzemanyag rendszerben....a pakolást bírja, megy rendesen plusz 300kilóval is, a fogyasztása sem nől meg nagy súllyal. kényelmes nagyon, különösebb zavaró tényező nincs a műszerfal környékén. Az ülésben sajnos már 137e km-nél tönkremegy a gerinctámasz illetve kiszakad a műbőr, de ez csak esztétika. Olajat én 15e km-nél cserélek benne, az a biztos. Sajnos hiába részecskeszűrős, hidegen ez is büdös. Melegen már elviselhetőbb. Én tettem bele olajelőfűtő rendszert mivel sokat használjuk csak néhány km.re. Ez 1 óra alatt 60 fokra fűti az olajat, így nincsen hidegindítás hiszen a kenés már induláskor optimális. 1 év múlva kiegészítem majd még az írást remélem addig nem sok rossz jön még plusszba. A futómű még jól bírja. Maga az autó kényelmes, 7 személynek viszont kicsi, de nem is arra való. 6 nak még elmegy, akkor van még csomagtér is....

Hibalista

- 137e km-mel vettem. Gyakorlatilag 177e km-mig tette a dolgát, csak tankolni kellett meg olajat cserélni. 177e-km-nél elkezdett valahol kifújni, szervíz, majd megállapítottuk hogy szétrepedt a turbócső. Megrendeltük, ára br. 29e, csere költsége 5e. Nem mentem vele 2000 km-t letiltott, megint szervíz, megállapítottuk hogy az emup szenzor végén lévő gumi széttégett. Érdekes hogy ezek a hibák nem sokkal a garancia idő után jönnek elő ugye ? :) emup szenzor végén lévő gumi ára 2000 ft, csere költsége 60e forint mivel ki kellett venni a motort hozzá olyan elvetemült helyre rakták, meg persze utána klíma töltés. Szerintem egy olyan autónál amiben 180e km van, ezek elég meredek dolgok. anno a 2000-es évjáratú passatomban is elrepedt a turbócső 2009-ben akkor 300e km volt benne, dehát az vw :)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 137000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? a4 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Grand Scenic 2009 (2009)

További ítéletek (24 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)