A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Grand Espace (2003)

Grand Espace 2.2 dCi Initiale Paris 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Típushiba

Szöveges ítélet

Ez az autó a Renault szégyene. A hírhedt 2.2 dCi motor nem cáfolta meg rettenetes hírét. Többet volt szerelőnél mint nálam. Minden meghibásodó alkatrésznél kiderül, hogy ez bizony típushiba. Ez az autó maga a típushiba. Az elektronika állandóan csökkenti a motor teljesítményét, és bedob egy "befecskendezési hiba" üzenetet. Mint később megtudtam, ezzel a problémával az összes 2.2-es küzd, gyakorlatilag nem lehet olyat találni, amelyik normálisan működik. Ha már megbízhatatlan, legalább kényelmes, mondhatnánk, de ez sem feltétlenül igaz: az első ülések még hagyján, de azok is maximum átlagosak, a hátsók viszont förtelmesek. Büntetés hátul felnőttnek utazni. Rövid ülőlap, magas pozíció... Szörnyű. Kezelőszerveket tekintve borzalom. Nem esik semmi kézre (legalább is nekem). A gyári HI-FI borzalmasan gyenge minőségű. Pedig ezt az autót nagyon tudtam volna szeretni, de nem engedte. Szerettem a formáját, és egy ritka Initiale felszereltségű autó volt manuális váltóval. De mindig volt valami baja. Egyszerűen nem mertem vele hosszabb távra elindulni, mert borítékolható volt, hogy lesz valami meglepetés. A pontot az i-re egy motorcsere tette fel. Így történt az, hogy csak egy év kínszenvedés jutott belőle. Eladtam. Hatalmas bukóval, úgy, hogy közben egy vagyont költöttem rá. Egyszerűen nem láttam a fényt az alagút végén, ez a kocsi egy örök és feneketlen pénztemető. Nyilván a gyárilag ajánlott 30.000 km-es olajcsere periódus sem segített ezen a motoron, de ez már mindegy. Talán az autó legnagyobb baja pedig mégis az, hogy alig akad szerelő, aki ért hozzá. Nekem nem sikerült ilyen szerelőt találnom, ez is vastagon hozzájárult ahhoz, hogy ez a negatív kép kialakuljon bennem, és eladjam a gépet. Pedig nagyon jó autó lehetne, de nem az.

Hibalista

- Minden, de tényleg minden. pl: EGR, turbó, légtömegmérő, ABS stb.

Ide hordtam szervizbe

Nem hivatalos márkaszerviz. Nem értenek hozzá, csak alkatrészeket cserélgetnek, vagy bejön, vagy nem alapon.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Maszek autószerelő. Ők sem értettek hozzá.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 2107 Következő autója? Passat
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Grand Espace 2003 (2006)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)