A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence 1,6 16V Dinamique 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

szolíd családtag

Szöveges ítélet

Bár még bejáratós, tapasztalat már van, ezeket leírom. Az idő előrehaladtával majd próbálom frissen tartani a leírást.
Faceliftes Fluence, szerelem első látásra. Az előző széria is tetszett, de az új renault orr ennél a típusnál nagyon eltalált lett.
Dinamique felszereltség, metál bronz szín (hivatalosan barna), minden földi jóval, LED menetfénnyel, automata kártyával, 2 zónás digit klímával és még sorolhatnám.
Az 1,6 benzines motor alapvetően jól mozgatja az üresen is 1,3 tonnás kasztnit, nem kell pörgetni, 2500-nál felváltható a következő fokozatba. A sebváltó kiosztása rövid, de városi poroszkálásra a 4. fokozat jó, ötödikben felesleges erőltetni. Autópálya tempónál 3600-at forog, nem zavaró, de egy 6. fokozatot elbírna. A klíma használata érezhetően lefogja a motort, főleg városi elindulásoknál, kigyorsításoknál érezni, de autópálya tempónál már nem. Útfekvése stabil, nem billeg, a gyári 205-ös gumikon csendben gurul. A négy tárcsafék harapós, jól megfogja a nagy súlyt, finoman adagolható. A kuplung meglepően lágy, szinte nőies, de 3 nap alatt megszoktam. Az elektromos gázpedált szintén szokni kellett, a korábbi autómhoz képest furcsa volt. Ezt határozottabban kell nyomni, ha ösztökélni akarja az ember a motort.
A belső helykínálat pazar elöl és hátul is. Tolatóradar mindenképp javasolt bele (akár utólag beszerelve is), mert a magas és széles fara nehezen érezhető tolatásnál. A magas fenék előnye, hogy a hátul jövők fényszóróitól jól véd, a belső tükörben kevésbé vakít a mögöttem jövő fénye.
Az 5 év garancia és a kedvező renault akciók miatt minden családos embernek javaslom kipróbálni, jó alternatívája ár/érték arányban a skoda/fiat/opel/ford/citroen hasonló méretű sedánjainak.

Hibalista

- semmi, hiszen még a tojáshéj a fenekén :)

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? thalia Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)