A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence 1.5 dCi Dinamique 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Renó: kényelmes és megbízható

Szöveges ítélet

2013 elején céges autót választhattam magamnak. Elég nagy lista volt, bejártuk a várost, próbálgattuk a kocsikat:
- Citroen C4 nem tetszett
- Seat Toledo fapad
- Skoda Rapid fapad
- Skoda Octavia, extrákkal már túl drága, meg nem is kényelmes
- VW Jetta, akkoriban a barna szín volt a menő, erősen gondolkoztam rajta
- Opel Astra: több opelem is volt, legyen másmilyen most
- Ford B-max, c-max kicsi csomagtér
- Ford Focus: ez nagyon tetszett, de nyomta a térdemet a középkonzol :(
Nem tudtam dönteni... mindegyikhez kompromisszum kellett.
És a Ford kereskedés mellett volt egy Renault szalon. A kirakatban láttam egy oldtimer sárga raliautót, menjünk be nézzük meg!
És volt ott egy nagy fekete kocsi, gyönyörű orral. A Fluence! Kívülről is tetszett nagyon, de a belseje egyenesen magával ragadott. Beültünk és ott el is dőlt, hogy ez kell!
Aztán otthon ment a számolgatás, mi fér bele a keretbe. És itt jött a Renault nagy előnye (szemben pl a VW csoport fenti autóihoz képest): csomó extra benne van szériában.
2013-ban 4 felszereltségi szinten kínálták a Fluence-t, a 3. szintet választottam. (a 3. fekete ülésekkel, a 4. bézs ülésekkel kínálta ugyanazt). Tetszett a fekete bőr/szövet ülés fehér varrással. A kereskedésben a dízelt ajánlották. Legyen.
+ extraként jöhetett: navi, érintőképernyő, aut. klíma, ülésfűtés, árnyékoló roló a hátsó ablakokon/szélvédőn, tolatóradar.
Ha jól emléxem, minden rendelhető extra benne volt, kivéve: tetőablak, vonóhorog.

Ja igen, az autó presztízse. A kollégák persze "francia autót ne kérj", "főleg ne rönót", "ott fog hagyni, el fog romlani".
Nem lett igazuk :)

Nagyon jó döntés volt. Kényelmes, puha, hatalmas ülések (185 cm vagyok). Mögém bárki befért. A kölkök imádták a kocsit, nekik "Renó" volt.

Fogyasztás: 95e km; 5,60 liter/100km. Excelben vezettem, ha kéred átküldöm.
90-es tempó: 3,5 liter
Bp: kb 6 liter
110-120km/h: 5,5 liter
145-150 km/h: 6,5 liter
Nyáron kevesebbet fogyasztott, télen téligumival kicsit többet.
Fura, de a fedélzeti computer kb 10%-kal nagyobb fogyasztást számolt mindig.
1100 km-t bírt egy tankkal (60 liter).

110 LE-s motor; 240 Nm nyomaték. Nekem bőven elég volt, nem vagyok Fittipaldi, de könnyedén lehetett előzni vele.

Nagy csomagtartó (510 liter - ha jól tudom), bár a 2 zsanér belóg rendesen - jól tudtuk pakolni.

A cégnél több ilyen autó is volt/van. Mindegyik megbízható, nincs hibalistájuk.

A lízingcég értékesíti, ha látod valahol, vedd meg bátran. Megéri a pénzét.

Eltelt 4 év, car policy alapján cserélni kellett. Sajnos most nem kérhettem Renault-t, pedig az új Megane még jobban tetszik.
Sebaj, megjött az új Hyundai i30 - majd írok erről is.

Hibalista

- 2016 ősz: lemerült az akksi. Mivel kártyakulcsos, ez mozdíthatatlanná tette az autót. Tréler vitte szervizbe, gariban cserélték. - 2016 ősz: jobb hátsó defekt. 2 hátsó gumit párban cserélni kellett. - - Tényleg nem tudok ide mit írni. - Ezen az autón soha semmi nem romlott el :)

Ide hordtam szervizbe

Renault márkaszerviz - Autó Triplex Bp. IX. ker (Lurdy házzal szemben)Gyorsan megcsinálták a kötelező szervizeket, meg az akksi cserét. Más ügyben nem találkoztunk.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Opel Astra G 1.4 Következő autója? i30 kombi 2017 1.0 TGDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)