A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence Privilege 1,5dCi 110LE 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nem egy Mercedes, de szerethető

Szöveges ítélet

Olyan autót kerestem, amelynek alacsony a fenntartási költsége, tekintettel arra, hogy évi 50-60e km-t vezetek. TV-reklámban figyeltem fel rá, ezután fontoltam meg és döntöttem a Skoda Oktavia helyett mellette, amit eddig nem bántam meg. Több, mint egy millával volt olcsóbb, mint az Octavia.
Előnyei:
1. Alacsony fogyasztás (átlag 5,5 l/100km)
2. Kényelmes és tágas belső tér (főleg elől, de hátul is van bőven hely a lábnak, ha 2m alatti vagy)
3. 30000 km-enkénti szerviz (tapasztalatom szerint az előző autóimnál egy normál 20 ezres szerviz kb. 60 eFt. Ha 20 ezrenként kell szervizelni ez kilométerenként + 3Ft, ha 30 ezrenként az +2 Ft. Nagy futás teljesítménynél nem mindegy)
4. Sok extra (legjobban a telefon kihangosítót szeretem (egyszerű bluetooth-os, az iPodtól kezdve minden bluetooth-os eszközt megszólaltat), könnyű kezelhetőség (mivel a kezelési utasítások olvasásához nincs kedvem öröm, hogy menűből minden érhető)
5. A TEMPOMAT, így nagybetűvel. Egy kapcsoló a könyöklő alatt és két billenő kapcsoló a kormányon. Rengeteget használom.
6. Alap áron benne van sok olyan dolog, amelyért más márkáknál külön fizetni kell.

A fogyasztásra bővebben kitérve: Vezetési szokásaim: Autópálya 130, tempomat; országút 110, tempomat (ahol csak lehet), lakott terület ~60. A használat kb. 70-75, 20-25, 5-10% a fenti sorrend szerint, tehát km-arányosan legtöbbet autópályán szalad.
A 110Le-s motor nem egy bivaly, de ha megindul a dinamikusan lehet vele menni.
Hátránya:
Talán tényleg csak a csomagtartó tető szerkezet.

Összességében eddig azt kaptam, amit vártam. Semmilyen hiba 22e km alatt, keveset fogyaszt, nem egy Mercedes, de nem is kerül annyiba semmilyen téren.

Hibalista

- Nulla meghibásodás.

Ide hordtam szervizbe

Szervizre 10-est adtam, mert eddig csak az átvételkor voltam szervizben.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2012
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mazda 6 Következő autója? Ford Mondeo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)