A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence 1.5 dCi 106Le Privilege 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Még mindig menetre kész és nem kér sokat

Szöveges ítélet

Szalonban vettük nem sokkal a megjelenése után. Verhetetlen ára és felszereltsége volt minden más hasonló kategóriájú autóval szemben.
Kezelése nem okozott problémát, nagyon hamar meg lehetett szokni. Fogyasztása is hamar beállt a 6 literes lélektani határ alatt. Most már lassan 2,5 éves lesz és jelenleg 57000km van benne. Előírt olajcsere periódusa 30000km, de a biztonság kedvéért 15ezrenként kap olajcserét, illetve minden tankoláskor 1dl 2T motorolajat töltök bele megelőzendő a magasnyomású szivattyú károsodását a magyar gázolaj miatt (még a márkaszervízben is elismerték, hogy jót tehet, valamint több magasnyomású szivattyú felújító is javasolta ezt a módszert).
Az egyetlen bosszúság az autóval, hogy a bőr kormány és a váltógomb elkopik. 20ezer km után lett a kormány és a váltógomb is kicserélve garancia keretein belül. Aztán még mielőtt lejárt a garancia még egy váltógomb cserét kértem, a kormány még akkor nem kopott, de most már az is elkezdett. Sajnos a garancia már lejárt, de ahogy olvastam más népítéletekben is ez nem egyedi probléma. Persze a márkaszervízben próbálták elhitetni, hogy biztos izzad a tenyerünk, meg gyűrűt hordunk (egyik sem). Mindenesetre fontolgatom a Renault Hungária megkeresését ez ügyben, mert a kormánynak kb 100ezer km-rel később kellene így kinéznie.
Ettől eltekintve elégedett vagyok az autóval. Kényelemre is elfogadható, bár nem olyan, mint egy hidropneumatikus Citroen :). Biztonságát még szerencsére nem teszteltük, de nem tartok tőle, hogy ne lenne az. Csomagtartója is kellő méretű (leszámítva a belógó zsanérokat), vittünk már vele sok mindent, 350kg csempétől a lapra szerelt bútorig és 5 fő 1 heti csomagját 1200km-re és vissza.
Persze ennyiért kaptunk volna pár éves használtat presztízs márkákból is, de ki tudja milyen előélettel (anno kerestem is, de még olyant sem találtam, amit érdemes lett volna megnézni). Így minden szempontból ismerjük az autót és bátran használjuk még jópár évig.
2013.március, 67ezer km. A kormánnyal kapcsolatban megkerestem a márkaszervízt (garancia már lejárt) és nagy meglepetésre a gyár ehhez az autóhoz még egy költségmentes kormánycserét engedélyezett garancián kívül. Ez mindenképp plusz pont és jelzi, hogy a Renault most még elkötelezettebb lett a megbízhatóság és időtállóság bebizonyítására.
2013.október, 79 ezer km. Továbbra sincs gond az autóval, megbízhatóan teszi a dolgát. Egyedül a szélvédőnél lévő kitüremkedő szivacs zavaró, de nem befolyásol semmit. A fogyasztás is változatlan, a legjobb 5,1 volt a nyári gumis időszakban vegyes használatban. Az új kormány egyelőre nem kopik. A váltógomba is bírja.
2015. december, 118 ezer km van benne, kicsit lassabban szaporodik benne a km, mióta bővült a család egy taggal, kevesebb a hétvégi utazás. Továbbra is megbízhatóan teszi a dolgát, semmi probléma nem adódott. Csak a szokásos szűrő és olajcserék voltak 15 ezrenként.

Hibalista

- Garanciában orvosolt problémák: - - Első ajtó-ablakoktól sípoló hang hallatszott 130-nál. Kisebb fejtörést okozott, de javította a szervíz a problémát (ajtókárpit rögzítésen kellett állítani) - - Kormány (1x), váltógomb (2x) csere kopás miatt. - - Szelepfedél tömítés csere, mert olaj rakódott ki a szelepfedélre (csere közben kiderült, hogy a levegőcső laza bilincse okozta) - - Szoftver frissítés visszahívás keretében. - - 67 ezer km-nél újabb kormánycsere kopás miatt (gyár garancián túl is vállalta a cserét, ami mindenképp plusz pont). - - 79 ezer km-nél járunk, a szélvédő és a műszerfal közötti szivacs kitüremkedik, vissza kell nyomkodni időnként, még nem találtam rá megoldást, de látszólag semmi gondot nem okoz a látványon kívül. - - 118 ezer km van benne, a korábban kicserélt kormány még mindig bírja, csak minimálisan látszik a használat rajta. Elől az egyik alsó gömbfejet cserélni kell majd a szerelőm szerint (kerék mozgatására kotyog kicsit), de ennek semmi jele vezetés közben.

Ide hordtam szervizbe

Renault Békési - elfogadható.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Zoltán Maglód - Renault szakértőnek mondható

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 118000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Corolla 1.4 d4d - ellopták :\ Következő autója? C5 talán egyszer
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)