Kényelmes batár, öreguras sétekocsikázáshoz
Szöveges ítélet
Véletlenek egybeesése kellett ahhoz, hogy ezt az autót megvegyem, de ár érték arányban talán akkor a legjobb választás volt. Meg nem bántam, még akkor sem, ha nem szokványos módon évente cserélni kellett a váltót, és egy év után a klíma kompresszort is. Eddig minden "egyéb" javítás( így ezek is) garanciában történt, valószínűleg a garancián túli javításokat már nem várom meg. Összességében amire kitalálták arra jó, de semmiképpen sem ajánlom annak, aki hosszú távokat akar folyamatosan autózni, inkább csak városi kocsikázásra. Kényelmes, de iszonyatosan lassú, haladni vele erős kihívás. Egy-egy előzést komolyan meg kell gondolni.
Fogyasztása szerintem kicsit magas, de ez lehet az én hibám is, mert tempósan haladok, legalábbis szeretnék.
Összességében azt mondom, hogy csak az vegyen ilyen autót, aki nem siet sehova.
Autópályán 130-as tempónál igen magas a menetzaj, 4 ezer felett forog a motor, ennél a tempónál már közel 9 litert fogyaszt, az pedig sok.
Talán egy 6 sebességes váltó jót tett volna.
A csomagtér nagynak tűnik, de a kalaptartó alatt elhelyezett rugók és egyebek miatt ez csak optikailag igaz, ténylegesen csak kb. a 2/3 pakolható.
Csak, hogy a jó tulajdonságait is említsem:
- Kényelmes, még hosszú távon is
- A fentebb említetteken kívül hibátlanul teljesített közel 90 ezer km-t, ami az ez előtt használt típusról nem mondható el.
Hibalista
- Váltó 2 év alatt kétszer, klímakompresszor. Mindent garanciában javították (cserélték). Első izzók évente cserélendők.
Ide hordtam szervizbe
Renault Szabó - ÉrdKorrektek a végtelenségig.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
