A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence 1.5 dCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes, józan autó

Szöveges ítélet

2016 nyarán határoztuk el 14 éves Toyota Avensis-ünk lecserélését. Először használt, 3-4 éves japán, vagy német autóban gondolkoztunk, aztán új autó megvásárlasa mellett döntöttük. Tágasat, megbízhatót szerettünk volna, főleg hosszútávú használatra. Az anyagi lehetőségeink és az igényeink végül ebben a modellben találkoztak. Leelőlegeztünk egy 1.6-os, benzines Fluence-t Siófokon, azonban elolvasva sok kritikát, tapasztalatot ennek a motorjáról és ötfokozatú váltójáról, módosítottuk a megrendelésünket a végül kiválasztott 1.5-ös, 110 lovas Diesel motorra. A választás jónak bizonyult, 8 hónap alatt belekerült 30.000km, ez a futásteljesítmény bőven indokolja a gázolajos motort. 2016-ban be is fejezték a Fluence gyártását, emiatt már a 130LE-s Diesel blokkot már sajnos nem lehetetett választani. Legszívesebben arra szavaztam volna, automata váltóval.
Eddig kifejezetten szeretem az autót. Felszereltsége az ún. Limited szint, ami elég sok mindent tartalmaz, nagyjából: automata, kétzónás klíma, szintén automata ablaktörlő és világítás, ledes nappali fény, elektromos tükrök, indítókáryta, tempomat, parkolóradar, 4 elektromos ablak, telefon-kihangosító, alufelni. Rendeltünk még az első ülésekhez ülésfűtést és egy garnitúra téli gumit is.
Meghbásodás eddig nem fordult elő. Felezve a kötelező szervíz idejét, 15.000km-nél is lecseréltettem az olajat, ezentúl is 15 ezrenként tervezem elvégeztetni.
A motor teljesítménye számomra elég, a közlekedésben néha zavaró, hogy 2000-es fordulat alatt nin ereje, 2000-nél tud csak meglódulni. A használat 4/5-e során autópályán, tempomattal megyek 130-134-gyel, így az átlagfogyasztás 5.2-5.3 l/100km. Elöl-hátul van hely bőven, a csomagtartó jó nagy, a nyílása azonban kicsi. A két, csomagtérbe belógó zsanér engem egyáltalán nem zavar, a csomagtető megelehetősen primitív mozgatószerkezete sem - legalább nem tűnik sebezhetőnek. Ebben a krémfehér színben, az alufelnikkel szerintem elegáns is az autó.
Összegezve: teljesen elégedett vagyok! Amit hiányolok, arról nem tehet az autó: egy automata váltó, egy praktikusabb (nem szedán) kialakítás, kicsit fürgébb, gyorsabban reagáló motor.
A siófoki márkakereskedés és szervíz pedig dícséretet érdemel: a vételnél korrekek, kedvesek voltak, a szervizesek előzékenyek, korrektek, udvariasak.

Hibalista

- Bocsánat, eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Renault Fodor, Siófok

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Avensis 1.6 Következő autója? Megane, Kadjar, vagy Talisman
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)