Flu a Gall
Szöveges ítélet
Elöször is, nem akartam renaultot venni.
Hogy miért? Mert abba a hibába estem, hogy mások azt mondták, nem jó autó.
Ár-érték arányban kerestem autót, így került a látószögembe a fluance.
Először csak nézegettem, kopogtattam, rángattam, majd a szerelőket kérdeztem, de semmi negatívum.
Eljött a nap, amikor beültem egy renaultba.
Azonnal beleszerettem és azt mondtam ez kell nekem!
Már 2 éve kerestem autót, sok típust megnéztem, de egyik sem tetszett igazán.
A gyártás hosszú volt, talán ez egyedi exktrák miatt, vagy kitudja?
Az átvételnél alig vártam, hogy a feleslegesen soknak tűnő papírokat elvigyék már és végre a lényegre térjünk: az autóra!
A külső design véleménymegosztó (ezért jó), az össze szerelési minőség alul marad a renault clió III nem Törökországban készült modellhez képes.
Az autóba beülve egy kényelmes (176cm), németes belső design fogad.
Minden funkcionális kezelőszerv kézre esik.
Beindítás után jött a meglepetés.
Elindultam és az autó hangját alig lehetett hallani.
A kormány olyan könnyű volt, mintha nem is a kereket mozgatná.
Aztán jöttek az extrák: arkamys hifi, ami amilyen egyszerű annyira tökéletes
A sok kényelmi funkciót segítő segéd berendezések sokasága.
Az autó belső atmoszférája felső kategóriás érzetet kelt.
Az autó úttartása jó , (aki ült már 92-es évjáratú Honda coupe civic-ben, na attól azért messze van ez az egyenes futás) viszont jól fordul!
A váltó kifejezetten ehhez az 1,6-os motorhoz jó, a kapcsolási érzet a közel-keleti országokban jó , de a mi hondás, BMW-s világunkban még franciásan egzotikus.
Futóműve nekem tetszik, bírja a gödröket, a kanyarokba nagy sebességgel beesve, majd fékezve és kigyorsítva nincs különösebb reakcióváltás vagy kitörési hajlam.
Az ESP szinte a gumi tapadásáig nem szól bele a vezetési stílusomba.
A hirtelen irányváltásoknál nem tapasztaltam sodródási hajlamot.
Kis ívű kanyarokban sínautósan tud kanyarodni.
Na de! Ez egy olcsó családi autó, hát ezért szeretem.
Az autóm megvásárlásánál már túl voltam a 40. autómon. Az utolsó 5 mind új volt és volt köztük olasz, francia, japán, német, angol is. Ezek alapján úgy gondolom, hogy ha valaki 6év/200e km-ben gondolkodik és nem akarja mindig egy 6-os BMW- hez mérni az autóját, érdemes megnéznie.
Egy kis negatívum, ami nem az autó hibája:
A beépített Tom-Tom navigácíó jól müködne, ha nem lenne ilyen szerencsétlen a tom-tom cég, a hibákat tudják, ismerik, napi száz telefont kapnak, de megoldani azt nem akarják, legalábis nem abben a fényévben.
Hibalista
- Még nem rontottam el semmit
Ide hordtam szervizbe
még nem volt rá szükség
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E 220 | Következő autója? | ha nem lesz benzin, elektromos |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
