A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Fluence (2010)

Fluence 1.6 16V Limited 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Családi Limó

Szöveges ítélet

Olyan autóra vágytam, amiben a család és a csomagok kényelmesen elférnek és kényelmesen tudunk utazni, akár hosszabb távra is. Kívántam a technikai extrákat is pl. tempomat....és ezt a Limited Fluence megadja. Nyilván, manapság rengeteg kényelmi extra belekerülhet az autókba, csak pénz kérdése. Amit a Fluence Limited ad, szerintem több, mint elég...nyilván, plusz forintért még lehetne fokozni, a kérdés csak az, kell-e.
Sok kritikai éri az autót a csomagtér zsanér miatt. Igen, igaz, valóbn szerencsétlen megoldás, figyelni kell pakoláskor, már amikor telerakjuk az 500 literes dobozt. Ez az én esetemben évente párszor történik meg, tehát engem a zsanér nem zavar...viszont többé nincs gondom vásárláskor vagy kiránduláskor, mit hova pakoljak. Az automata klíma nagyon jól teszi a dolgát, a fűtés jó, 0 fok körül már pár kilométer után érződik meleg az autóban.
Az első ülés kicsit lapos, jobban tarthatna oldalról, de kényelmes és egyáltalán nem olyan rossz, mint egyes tesztek állítják! A kesztyűtartó nagy, igaz, további pakolós rekeszek pl. padlóban néha hiányzik. Az MP3-as rádió szépen teszi a dolgát, a gyári BT-s kihangosító kifogástalan. Az automata fényszóró és ablaktörlő eddig szépen teszi a dolgát.
Nekem az automata kártya is bejön, oldalt és hátul érzékeli az autó, de pl. motor felől már nem, lezárnak az ajtók.
A hátsó radar viszont nagyon kell tolatáskor, az első nélkülözhető, pár nap után elég jól érezhető az autó eleje. Mondjuk, parkolóházban azért kell gépészkedni a méretek miatt.
A benzines motor valóban nem egy versenygép, de egy régi, jól bevált konstrukció és olcsón szervizelhető. Ha valaki nem akar az első lenni a következő piros lámpánál, bátran bevállalható motor.
6000 km után nekem hozza a gyári adatokat :). Városban, hidegben, lépésben a fogyasztás 9 l körül :(. Ha lehet haladni 50-60-as tempóval, akkor 5 liter körül a gyári kijelző szerint. Országúton 100-as tempó kb. 6.5 liter. Nyilván, a fogyasztás több mint egy dízel esetében, viszont olcsóbb sokkal az autó ezzel a motorral és mivel itt egy "régi" turbó nélküli konstrukcióról van szó, sokkal megbízhatóbb és olcsóbban szervizelhető is. Érdemes érdeklődni a szalonokban, mennyivel olcsóbb ennek a szervize, mint egy dízelesnek.
Nekem eddig bejött, a frissített változatban szerintem sok hibát kijavítottak (pl. csomagtér lezárásához van egy mélyedés a hátsó ajtón) az első sorozathoz képest, a korábbi tesztek és leírások alapján.
Aki "olcsón" keres egy nagy és kényelmes autót, annak bátran ajánlom. Az 5 év gari sem elhanyagolandó....főleg, ha majd probléma esetén a szerviz is így gondolja!

Hibalista

- Eddig még minden simán megy, egyedül az első fék nyikorgás jön elő, néha, kisebb fékezésekkor. A szerviz először elküldött, de megyek vissza, mert 4 millás új autónak ne csikorogjon a fékje. - - Friss infó: a csikorgás elmúlt....saját magától :) Remélem, marad is így. Úgy tűnik, valóban, lehetnek "nem tetsző" dolgok a fékbetétben, amik időnként idegesítik az embert. Időközben más márka autójában is tapasztaltam hasonlót.... :(

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ignis 1.3 Következő autója? Fluence
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Fluence 2010 (2010)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)