Az új Renault-os
Szöveges ítélet
Nos.
Hol is kezdjem. Több autóm is volt már ilyen-olyan típus és márka, az utolsó egy Suzuki SX4. Újonnan vettem 6 év használat 65. e km eladáskor garázsban szakszerviz stb. Jó volt de untam illetve egy karácsonykor szorongtunk benne 4 felnőtt 1 gyerek + csomagok szóval horror volt, ekkor döntöttem megy a háztól. Ennyit a csere miértjéről. Jött a kérdés mi legyen? Talán mindenki úgy gondolja van mindenben egy pszichológiai határ nálam a 4 millió ft autóra. Nézelődtem polemizáltam, néztem KIA-t 4 milla fapados, Hyundai ennyiért szintén, Ford Focus szintén, de ekkor ráleltem a Fluencre. És lőn csoda 4 milla kétzónás klíma, gyári alufelni, 530-l-es csomagtér, stb. szóval igen felszerelt 1.6 benzin (dízelben nem is gondolkodtam)csodás vaj szín.
Elmentem megnéztem és nem kaptam gyújtást 2015 év gyártású 20 km-el Limited felszereltség és emberek 3.490.000 ft komplexen azaz ez árban a forgalomba helyezés is benne foglaltatott. Hozzá teszem az SX4-et aznap eladtam. Ja 5 év teljes-körű garancia v 100.000 km és ehhez párosul egy Renault assisztant garancia még Európába is. Ezután szerviz érdeklődés, a válasz :
Uram, tankolja és mennyjen semmi baja nem lesz vele.
Na ezek után belevágtam és nem bántam meg. A családom meglátta és szerelem első látásra mert tényleg szép autó. Bejárattam rögtön beletekertem 500 km-et frissen autópályán 130-as tempó klíma ment. Eljött a 2000 km -er szerviz olaj és szűrő csere előttem szerelték, az olajat kicsöpögtették ahogyan kell szóval a szerviz jeles és nem volt durva ár sem. De folytatom, már 13.000 e km van benne gyönyörűen muzsikál, megnézik sőtt idegenek érdeklődnek milyen, megvagyok e elégedve vele stb.
Most egy olyan adat következik amit senki nem fog elhinni, talán én sem hinném az autó 1.5 tonna 1,6 benzines 116 LE 730 km -er benzinnel országút és város átlag 100-as tempo légkondi használat 6,2 liter fogyasztás úgy, hogy én tolom neki ahol lehet. Nem csak a fed-komputer adatai szerint hanem saját mérésem szerint is ennyi jött ki.(távolság és üzemanyag rátankolás).
Sommázva a kérdéskört, nem tudom, hogy egy jó szériát fogtam ki és/vagy jól járattam be avagy mind a kettő de a tény attól még tény marad ilyen felszereltséggel ennyi pénzért jobbat nem vesz a vásárló. Még néhány apróság, bőrkormány, 10 lufi, kartámasz, kulcs nélküli indítás, 4 db el ablakemelő, teljes pótkerék, szenzoros ablaktörlő, behajtja a tükröket, hátsó tolató radar, ledlámpa, stb. Igen, van drágább presztízsebb autó de az ára s a szerviz költsége magáért beszél.
Tisztelt olvasó, ha Ön tanakodik mi legyen ne habozzon bátran vegye meg nem fog csalatkozni benne.
UI: persze van ami jobb lehetne, pl üléshuzat, combosabb benzinmotor, a csomagtartóajtó nyílhatna szélesebben, de ezt mind ellehet felejteni mert pótol az ár érték arány.
Hibalista
- Eddig semmi nem romlott el.
Ide hordtam szervizbe
Váci út Renault-Dacia szerviz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | SX4 | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
