A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Express, Rapid (1985-1998)

Express, Rapid Renault Expressz 1,4 C motor személy Házimók 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeszélyes! Mint a nők! Szeretem őket!

Szöveges ítélet

Hozzám úgy került, hogy ez a cégesautó válóok volt az egyik ismerősömnek. Azt megkaptam télen megfőzött motorral.
50 pénzt adtam érte friss papirokkal.
Nagyon szeszélyes egy gépsárkány. Saját személyisége van, ami a benzintől és az időjárástól független. Lehet érezni rajta, hogy milyen a hangulata, hol pörög és menni akar, néha alig vánszorog.

sajnos probléma sok van rajta, de eddig egy hiányos szerszámos
készlettel eddig megdöbbentően sokat meg tudtam csinálni, és javítani, ahoz képest, hogy a francia autók hirhedten rosszul szerelhetőek.
Megdöbbentően jó a terepjáróképessége. pl: felment pádisra(erdély) 5 emberrel, sörrel, cuccokkal, miközben kerékés toronycsapágy,lengéscsillapító, elszállt hűtőrendszer problémák voltak. Erdélyben nem egyszer mentünk át fél méteres dagonyás pocsolyán (lendület), és gyerekfely nagyságú köveken (PL: elöttünk ment egy 6 kerekű útegyengető, ami kifordította a köveket az útból). tőrtént,hogy a hegyről úgy jöttünk le, hogy a bal hátsó kerékcsapágyban 1 kúpgörgősor volt a 2 helyett. "Menni kellett"

Egyébként hihetetlen a befogadó képessége a csomagtérnek.
5en hátizsákokkal és 2 kerékpár a plafonra pókozva.
Hihetetlenül kényelmes "parasztba" pakolni a csomagtérbe.

Sajnos hiányzik az a bizonyos 20 cm a kocsi végéből, hogy előre döntött hátsó ülésnél kényelmesen lehessen nyújtózni.

Egyszer megnéztem az autókám végsebességét.
160km/óra fabrikált csomagtartóval és még nem értem a végére. Nem mertem tovább nyomni.

a fogyasztása szerintem nagyon jó átlagban 7-8 liter
városban7,5- 8l
pályán kamion mögött 5,6l
pályán 120al 7-8l
egyetlen egyszer volt 10,5 a fogyasztása, és nem tudom miért.

Eddig ami anyagit költöttem az autóra, és nem a :
122,000ft- hengerfely és fék (bepalizott a szerelő)
3000ft - kiegyenlítőtartály,
500ft - vízhőfok vissazjelző, skoda
30,000 - féltengelyek
...
és a ráfordított idő

Ami nélkül nem szabad elindulni.
100m földkábel
szerszámos láda
emelő
dobozos enegia ital!! (-fütéscsőhöz)
franciakulcs
sniccer
kombinát fogó
torse csavarhúzókészlet
egy marék találékonyság és beválalás!

Eddig még haza tudtam menni mindíg az autóval, és nem kellett otthagynom sehol az árok szélén, akármilyen problémája volt.
eddig a több mint 200.000km alatt, még egyszer sem kellett trélerre rakni!!! A fűtése nagyon jó volt télen. (kint -10- -20- autóba meg enyhe izzadás). Az úttartása nagyon jó. Általában úgy viselkedik a kormány, mintha szervó lenne benne.
Akármilyen rossz, akármilyen kényelmetlen (szerintem egy szuzukinál kényelmesebb, kivéve a hátsó ülés fejtámláját),akármilyen zajos, ár/minőség/kihasználhatóság/megbízhatóság szempontjából nagyon jó. De embert kíván az autó!!!!
Alkalmas építőipari munkára, civil használatra, túrázáshoz, külföldre, és ahol egy normál személy autó nem megy el, ez az autó még ott meg is fordul (már csináltam).
"Az autó van az emberért". Ha nem vársz el sokat tőle, akkor határozottan tud pozitiv meglepetéseket okozni!

Nekem nagyon bejött!!!

Üdv:Lacagyerek


Hibalista

- önindító -Mók, fémépítő, drót
- vákumcsö t-elosztó elolvadt- 500ft+ flexelés
- hátsó kerékcsapágy -még járok vele
- hengerfej- 100,000ft
- index- mók
- generátor, index- csak kontakt
- hátsó fékdob- még?
- lengéscsillapító- ?
- toronycsapágy- ?
- fogasléc- ismerősnek volt.
- kézifék- mók.
- féltengelyek-30,000ft
- kiegyenlítő tartály- 3000ft
- radiátor felrobban utastérben-?, nem kívánom senkinek.
- hűtőrendszer csővek- leukoplaszt, sörösdoboz, szigetelőszalag,
- beragad a carburátornál a gáz.- motor leállít140nél
- .....

Ide hordtam szervizbe

Magad uram, ha szolgád nincsen.
A csóróság és az idő hiánya eléggé találékonnyá tudja tenni az embert.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

autoklub

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 95
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Express, Rapid 1985

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)