A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Express, Rapid (1985-1998)

Express, Rapid Express 1.2 RL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igénytelen igavonó

Szöveges ítélet

A történet 2004-ben kezdődött amikor egy Peugeot Partner kombiba beszámítottam a vevő 1994-es Renault Express 1,2 kombiját.
Az első úton sikerült csapágyassá tennem mivel mint kiderült kevés volt benne az olaj.
Ekkor sikeresen megcsapágyaztuk mivel mással mint Dacia csapágysorral majd mentünk vele 5-6 ezer km-t problémamentesen.
Lassú,zajos de jól pakolható és megbízható kis autó volt.
Amikor megjött a már megrendelt új furgonom megváltam a kis Expresstől.
Aztán tavaly úgy hozta a sors,hogy a vállakozásomnak szüksége volt egy olcsó de megbízható kis munkaautóra a meglévő új kocsi mellé.
Egy pécsi Peugeot kereskedésben bukkantam rá egy 1997-es 1.2-es benzines ex vízműves Express tgk-ra.
Bár a karosszéria erősen rozsdásodik a küszöböknél és a jobb hátulján de műszakilag jó kondícióban lévő autóról volt szó.
A karosszériától eltekintve a gumik fék és a futómű is renben volt.
Meg is vettem 200 ezer Ft-ért( 97-es !) lejárt műszakival a kereskedőtől.
Egy kis lakatolás, olajcsere,ékszíj és gyertyacsere egy vonóhorog és már ment is műszakira amit sikeresen teljesített.
Azóta mindennapos használatban van kb. 10ezer km-t tettem meg vele eddig problémamentesen.
Kinnt 100-nál jobban nem terelve 5,5 liter utánfutóval 6,5 liter városban 7 liter a fogyasztása.
Olajat nem fogyaszt.
Mivel az autó majdnem egy évet állt a kereskedőnél eleinte el-eltűnt az alapjárat hidegen amit egy üzemanyagszűrő és egy rendszertisztítóadalék segítségével sikerült orvosolnom.
A vezetőoldali ablak már a vásárláskor sem lehetett leengedni mert aztán nem jött vissza.
A hátsó ajtózár időközben felmondta a szolgálatot amit ideiglenesen két fém füllel és agy lakattal helyettesítettünk.
Ezeket a dolgokat bontóban kerestem már de sajnos nem sikerült még beszereznem mert minden Exprerssből hiányzott eddig amit megnéztem.
Ezek szerint típushibája lehet a modellnek.
Bár nem egy gyors autó de 60-70 km-es körzetben használom így bőven elegendő a teljesítménye.
Dieselt semmi esetre sem akartam venni a típusból mert sokkal több a meghibásodási lehetőség és drágább a javítása.
Ezen kívül nem szeretném ha meglepetést okozna a téli hajnalokon.
Öreg dízelem volt és elég is volt belőle egy életre...
Ezért döntöttem a benzines mellett.
Mindenkinek tudom ajánlani aki olcsó,praktikus,igénytelen kis furgont keres és nem ad a külsőségekre.
Akinek a külső is számít az vegyen hasonló évjáratú Kangót vagy Berlingót több mint kétszer ennyiért.

Hibalista

- Ablakemelő,hátsó ajtózár,

Ide hordtam szervizbe

Saját magunk szereljük:)))

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 182000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Peugeot Partner Következő autója? ??? talán egy Renault Express
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Express, Rapid 1985

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)