Ebola
Szöveges ítélet
Hibalista
- Azért írtam a fogyasztáshoz 3,5 litert, mert benzin - gázos az autó és a gázzal olyan mintha 3,5 liter benzint fogyasztana. Egyébként nem tudom benzinből mennyit fogyaszt. Olyan 5 - 7 liter között.
- Ami tönkrement: önindító (javítható volt, azóta is tökéletes), gázreduktor membrán átszakadt (könnyen olcsón javítva lett), első kerékcsapágyak cserélve lettek (bár ez talán fogyó eszköz), jobb első rugó eltört cserélve lett (így vettem), hátsó lengéscsillapító csere (ez is rossz volt az autón mikor vettem), fékcső csere (a előző elöregedett..). Jobb első kerék oszlop ahol a vázra támaszkodik a tartó körbe elrepedt. Újra kellett hegeszteni. Sárvédők rozsdásodtak a szélvédő körül újra kellett építeni az autót, mert teljesen szétrohadt. Ezeket is megcsináltattam rajta, majd természetesen festés. A szokásos olaj, olajszürő, levegőszűrő cserén kívül, illetve futómű beállítás - átvizsgáláson, motor beállításon - ellenörzésen kívül más baj nem volt vele eddig.
- Összességében az a véleményem az autóról, hogy lehet vele takarékosan közlekedni itt gáz üzemre gondolok. Viszont annak köszönhetően, hogy teherautónak van vizsgáztatva, és a gáz rendszer további költségeket jelent vizsgáztatáskor. Az autó motor teljesítménye elég alacsony. Benzin üzemmel kicsit jobb a helyzet, de nem sokkal. Az autó gyenge pontja a fütómű. Nem szereti a rossz utat. Síma vagy "hullámos" úton ok, de az apró felütéseket nem szereti. Pl.: villamos sín. Talán furgon révén jobb a helyzet ha van benne egy pici súly. A fék a másik gyenge pont szerintem. Kissebb fékezésnél még semmi gond, erősebb fékezéshez azonban kell láberő. Meg kell taposni a féket. Ugyanakkor jól lehet adagolni, és mivel taposni kell, nem egyszerű blokkolóra fékezni. Szóval hirtelen nagyot fékezni erőből lehet. Mikor az autót megvettem először renbe raktam az autót teljesen. Azóta használom és nincs vele bajom. Nem hagyott még cserben. Ugyanakkor odafigyelek az autóra nem gyilkolom próbálom kímélni amennyire lehet. Magáncélra hassználom és nekem tetszik a nagy raktér. A beleseje csupa műanyag viszont praktikus pakolók vannak korlátozott darabszámba. Végülis munka autó. Az autó gyenge nem gyorsul viszont nagyon olcsó és praktikusan lehet vele közlekedni és szerintem megbízható. Annak ellenére mondom ezt, hogy hiába van Renaultom nem vagyok Renault párti. Azt hittem mikor ezt az autót megvettem, hogy állandóan baj lesz vele. Azt látom, hogy ha oda figyelek az atóra, nem hanyagolom el akkor megbízható. A hozzá való alkatrészek se olyan nagyon drágák, aránylag olcsó.
Ide hordtam szervizbe
Szeged, Tápé
Csamangó Gábor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 211000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző autója? | Toyota Camry 2.0i Sportvagon GLX | Következő autója? | Renault Express 1.1 Furgon |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
