Bérlet az autóment?höz....
Szöveges ítélet
Ett?l az autótól megszabadulni volt jó ez az egy dolog ami jó is történt vele kapcsolatban. 200 e km után nem telt el úgy hónap hogy ne kelljen menteni valahonnan az autót. Nem lehet unatkozni mellette mindig történik vele valami. Hiába a franciáknak nagyon nem megy ez az autókészités csak nem jöttek még rá!!!
Hibalista
- Minden!!!! Nem nagyon volt rajta ami nem romlott el. Egy-két dolog a teljesség igénye nélkül: Hengerfejes volt 4x , Féltengelyes 3x, Váltócsere 280 e nél, kerékcsapágyak cseréje évente, Termosztátcsere 3x, Gázolajsz?r? ház csere, öninditó jav., Elkoptak a féktuskókat tartó vas valamik billegett a féknyeg!!!! emiatt menet közbe befogott a fék lila volt a tárcsa, Izzitógyertyákat 300e km után két havonta kellett cseélni, hátsó kipufogó dobot 3x kellett cserélni, elkopott és kilukadt a kormány gyári burkolata és kb 250 e km t?l nyáron megfogta az ember kezét feketére, elkoptak az els? ajtók zárjai volt olyan hogy becsaptam az els? ajtót és magától bezáródott mert lenyomódott a zár rúdja a saját sújától, H?t? csere kilukadt magától, generátor javitás 2x.
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner Budaörs
Renault Renta-x Tatabánya
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 538000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | GTL 55 | Következő autója? | Mindegy mi csak ne francia.... |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
