A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (2015)

Espace 1.8 benzines 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Különvélemény

Szöveges ítélet

A 3 gyermekem miatt mindenképpen olyat autót kerestem, amiben a középső üléssorban külön-külön ülésben ülhetnek (ahol nincs kardánalagút, nincs a középen ülőnek „dombormű”). Az előd Espace is ilyen volt, ezt szoktuk meg.
Szóba kerültek még: S-max, Galaxy, Sharan, Alhambra, kizárólag a benzines változatokban. Mindet próbáltam, de az Espace formája és a 225 LE rabja lettem.

Prémium ár, prémium kategóriába szánták! Részletezve, olvasóra bízva:
Megjelenés: alapvetően erre értem a „különvélemény” címet. Renault-s lett, mert egyterű is, meg nem is, SUV is, Crossover is, szóval megint egyedit alkottak, különlegeset. Nagyon szép autó!
Belső:
ugyancsak Renault-s, kényelmes, a bőr-textil ülések jó formájúak, jól tömöttek, jól tartanak. Az ülőlap kicsit rövid, főleg hátul (de gyereknek tökéletes).
Kormány az autó és az utastér méretéhez képest kicsi, én így szeretem, jó fogású.
Néhol kicsit kispórolt az anyaghasználat (pl. középső konzol előtti vékony műanyag rész, vagy a külső díszítő "króm) csíkok). Váltó jó fogású, kobra formájú, szép. Bajuszkapcsolók: ilyet láttam már, Renault-ban, úgy 15 éve....elég retro!
Hajtás:
gyorsulása sportkocsis, 200 felett is húz (222 a vége km/h-ban....hm....mesélték). Finoman vált (benzinesből csak automata van), nem sok mindent érezni belőle. Viszont érthetetlen számomra, hogy annyira, de annyira érzékeny a gázpedál, hogy igen ritkán sikerül vele "normálisan" megindulnom, ugyanis meg-megugrik alattam. Ha harmatgyenge a lábam, akkor minden rendben van, de ez forgalomban kivitelezhetetlen. Ha erőteljes a gázadás, akkor meg nagyon megindul, kipörög, úgy sem jó (centizgetéssel csak óvatosan)!
Utazás: Renault-s lágy rugózás megmaradt, megpakolva sem üt fel, üresen is ringat, jó érzés. Annyira nem csendes!!! Az elődje billegett kanyarodás közben, ez szinte meg sem mozdul, pedig magas! ….és hosszú is, kb. akkora, mint az előd Grand!
Extrák:
ez nem az Initiale Paris, így 4kerék kormányzás, teljes panoráma tető, teljes bőr nincs benne, nem adaptív a tempomat, minden más van (csomagokba kérve pár extrát). Kiemelten: parkolást segítő, fél üveg tető, 5 fajta vezetési stílus beállítás (neutral, eco, comfort, sport, perso): választhatok kormányzási erősséget, sportos hangot, sebesség fokozatok közötti áttételt, belső térvilágítás színeket, stb.). Vezetőülés 3 féle módban masszíroz is! Középső üléssor 2 szélső ülése is fűtött! Viszont a középső sor 3 ülése kizárólag előre-hátra mozgatható, támlája nem dönthető (nem akartam elhinni, majdnem eltörtem első próbálkozásra). Csak az ülőlapra lehet ráhajtani azokat, viszont egy kézzel nem tudom visszahajtani, mert elég masszív ülések! Pakolóhelyekből kevesebb van az elődhöz képest, de, amik vannak, azok hatalmasak (anyós ülés előtt és középen). Innivalóknak, rágcsának, A4-es dokumentumoknak, figyelem: akár női táskának is!
A középső konzol előtt van egy kis elhúzható rolós tartóka, aminek még keresem a funkcióját, mert telefonnak kicsi, indítókártyának nagy...
Üzemanyagtartály csak 50l-es, de így jobban esik fizetni a tele tankot!
Tempomat tű pontos: nincs intervallum, nem szabályozgat, fixen áll akkor is, ha le-föl haladok a pályán.
Navigáció (R-link): soha, de soha nem csapott be. Mindig időben és pontosan jelezte a jobb útvonalat. Sokszor vitt le pályáról (külföldön leginkább), majd vissza. Ha konvojban mentem, meglepetést okoztam a barátoknak azzal, hogy "utolsókból lesznek az elsők", már megtankoltam mire a megbeszélt kúthoz értek.
Praktikum: 5 üléssel rendeltem. Ahol a 6. és 7. ülés lenne (nem teljes értékű), oda pakolgathatok ezt-azt, de nem tudom kihasználni rendesen, mert az ülések helyének a kialakítása szabálytalan és felette egyébként is merev csomagtértálca van (ami a teher alatt már meghajlott), onnan kezdődik igazából az 5 üléses csomagtartója, a 7 ülésesé meg eleve onnan (így ez a tér vontatókötélnek, eü.csomagnak, vagy a nyaraláshoz, de az utazáshoz semmiképpen nem szükséges gumicsónaknak, felfújható cápának.) Nem nagy a csomagtartó, dizájn rovására ment. Ez az 5. Renault-m, egyikben sem szórt rendesen (pl. egyszerűen csak az ablak közepére) az ablakmosó!
Gazdaságosság: az ára elég magas, értékvesztés átlagon felüli, szervizköltség alacsony, 5 év garancia (vagy 200ekm), tud 6 l alatt is fogyasztani (90-nél).

Alapvetően ajánlani tudom cégautónak is, nagycsaládosoknak is, bár úgy tudom ennek is befejezik a gyártását!
Bízom benne, hogy leírásommal tudtam segíteni a választásában!

Hibalista

- Keyless go, párás időben nem akar aktív maradni (nálad a kártya, közel mész, kinyit, megérinted a kilincset....mégsem nyit). Szervizben mutattam, nyilván ott és akkor működött!

Ide hordtam szervizbe

GoldCars(Nyíregyháza)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 6
Megbízhatóság (8) Vezetett km 49000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Espace IV. Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 2015 (2015)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)