Kényelem, kényelem, kényelem, tér, tér, tér!!
Szöveges ítélet
Annyira jó autónak találtam, hogy az új helyemen is ilyet kértem, csak erősebbet!
Gyönyörű kívül belül, megnézik az emberek! Mivel nagyon sokat autózom (80-100e km/év), ezért mindenképpen kényelmes, tágas (a felső-középkategóriás limuzinok csak azoknak tűnnek tágasnak, akik még nem ültek ilyenben), magas üléspozíciójú autót kerestem. Jó autó a passat, octavia, 520 bömbi, mondeo, stb... , de ezzel összehasonlíthatatlan.
Az Initiale Paris felszereltségben van pár olyan extra, amit kapásból inaktiváltam, (sávtartó, HUD, oldal radar, autómata fényszóró, mert inkább zavaró, mint használ); viszont az állítható futómű és a 4kerék kormányzás nagyon bejött! Úgy fordul a gép, mint egy golf... Ha kell kemény, ha kell ringató a futómű, azonban a hátsó néha felüt! Ezt az új autóban egyébként (2019-es 1.8 Tce) már javították, illetve az autómata fényszóró működése is tökéletesítve lett!
A 4 gyerek is kényelmesen elfér, sőt 3x2 felnőttel is utaztunk már Maranellóba, panasz nélkül!
83000 km-nél egyszercsak felforrt a víz. Kiderült, hogy a 2015-16 os twin dci motoroknál ez nem ritka, így gariban kaptam egy új motort! A motor egyébként hétköznapi forgalomban elég erős, de mióta az 1.8 Tce-vel járok, már tudom, hogy gyenge volt. :-) Előtte egy 2.0 dci Grand Scenic-et nyúztam 330 000 km-en keresztül és bár papíron a két motor kb egyforma, a 2.0 dci sokkal jobban ment! Szerintem ezt a gyár is észrevette, mert tavaly óta már ebbe is a 2.0 Dci motorokat szereli! A fogyasztás tudott 6 liter is lenni, de nekem 8 körül alakult, mert azért én toltam neki, meg tele tankkal és velem együtt mégiscsak 2 tonna...
A gyári BOSE hi-fi elképesztő (az újban még elképesztőbb), a navigáció tökéletes!
A hűthető kesztyűtartó, könyöklő, masszírozós, fűthető (az újban már szellőztethető is) ülés kombó verhetetlen ajánlat annak, aki életvitel szerűen autóban lakik napi 4-8 órákat!
A szervízben mindent megoldottak nekem, rugalmasak, amiben csak lehet, de a motoron kívül csak kopó dolgok kelletek...
Szóval egy szuper autó, ami kicsit még finomhangolva, erősebb motorral már tökéletes!
Hibalista
- Motorcsere 83000 km-nél
Ide hordtam szervizbe
Renault Császár Veszprém
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 136000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Grand scenic | Következő autója? | Espace 1.8 Tce |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
