A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (2015)

Espace 1.6 tdci 160 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez már Nem Francia Lom!

Szöveges ítélet

Nem vagyok egy Francia autó rajongó.Volt már nagyon sok autóm,föleg Német tipusok de ez valami új ami nagyon megfogott már a megjelenése napján!!
Imádom,mert szép,egyedi óriási és mert kényelmes.
utálom,mert drága hozzá minden alkatrész,ráadásúl nincs utángyártott szinte semmi.
Azt aki megtervezte a motort elküldeném szibériába jeget bányászni mert a szerelése javítása olyan bonyolult még a leg egyszerübb alkatrész esetén is hogy szinte mindig majdnem motor kiszereléssel jár,ezt nagyon elb.....k!!
Én most ráköltöttem nem is keveset, ezért remélem sokáig jó lessz.
Bár ha őszinte akarok lenni ezek egyrésze mind az én hülyeségem miatt van mert szeretem ha teljesen rendbe van az autó amit használok.Más tulaj simán járt volna vele így még éveket.
Az "autómata"váltó szépen és jol dolgozik bár nem egy dsg,A motor is teszi a dolgát de nem egy erőmű,tehát versenyezni nem való,de utazni tökéletes.
15.000 km-ként cserélek olajat és 0- az olaj fogyasztása!!
A váltóba 170.000 km környékén kell olajat és szűrőt cserélni ez márkaszervizben 120e ft körül van.
A lengőkarok darabja 65-80e ft.
A toronycsapágy 20-40e ft.
Az Egr hűtő 80e ft.
A thermosztát:40e ft.
Ha össze vetjük a futás teljesítménnyel akkor ez nem rossz arány,főleg úgy hogy ezek a cserélt alkatrészek még a gyáriak voltak!!!
Új árához képest sokat veszített az értékéből de most 3-4 évesen már megfizethető.
óriási a csomagtere főleg ha lehajtjuk a hátsó ülléseket!
A kissebb motoros és alacsonyabb felszereltségű kézi váltósokat kerülni kell,mert azok nagyon fapadosak!
Nem is illik a kézi váltó és szövet belső egy ekkora autóhoz!
A vezetés támogató rendszerek szépen teszik a dolgukat.
A első fényszórója Tökéletes!!! imádom mert nagyon jól lehet vele látni.Természetesen ezek már LED-esek.
Ha nem lennének ilyen borsosak az alkatrész árak akkor a világ eggyik legjobbb autója lehetne számomra.
De így is szeretem és kitartok mellette.Remélem változni fognak az alkatrész árak az idő múlásával.

Hibalista

- A szokásos kopó alkatrészeken kívül:Egr hűtő,Thermosztát,torony csapágy,lengőkar szilent,

Ide hordtam szervizbe

A márkaszervíz meg sem érdemli hogy leírjam a nevét mert az is reklám lenne neki!!! :(

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? optima hybrid Következő autója? outlander hybrid
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 2015 (2015)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)