A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (2015)

Espace 1.6 tdci 160 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A feleségem imádta!

Szöveges ítélet

A Feleségem imádta!
Én csak szerettem mert nagy és kényelmes volt!
Sokat költöttünk rá,mert mindig volt valami hibája 2-3 hetente,de sosem hagyott ott az úton!
Az alkatrészek baromi drágák és szinte csak gyári van hozzá.
A motor szerelése felér egy bűvészmutatvánnyal!!
Nem lehet hozzá férni, az EGR hütő cseréhez a fél autó alját el kellett bontani.
A thermosztát cseréhez szintén a fél motort szét kellett szedni.
Nagyon sok a motorhibás belöle!! Bár ezt a márkaszerviz sosem ismert el,én tudok jó pár darabot amibe már cseréltek motort külföldön.
Automata váltóban az olajcserét 180.000 km nél írták elő gyárilag ha jol emlékszem!Teljesen felesleges volt mert ez egy száraz kuplungos dsg.Szépen dolgozott egészen 197.000 km ig. ott már kezdet kicsit furcsábban váltani.érezhetöbb volt a fokozatok közti fel és le váltás.
Persze egy laikus ezt nem venné észre,de nekem már feltünt.
Érdekes viszont az árakkal kapcsolatban hogy egy vezérlés cserét a márkaszerviz 640.000 ft ért ajánlott,közben a neten komplett új motort pedig kb 1.000.000 ft ért lehet venni hozzá külföldön.Autómata váltóban levő kuplung cseréje hasonlóan 7-800.000 ft márkaszerviz szerint és komplett új váltót pedig szintén 1.000.000 ft ért lehet venni külföldröl hozzá.Tehát érdemesebb ha kihullik valamelyik belőle venni eggyet kintről mint ithon javittatni!!
Az EGR hűtö ára:80.000 ft csak gyáriba és tipushiba miatt mindegyikbe kidöglik 130-150.000 km körül.Elkezd kifujni a pillangószelep tengelyénél,büdös kipufogó szag lessz a kocsiba,aztán el kezd fütyülni,na akkor már nagyon a végét járja!
A Lengőkarok darabja 75.000 ft csak gyári van,nincs javító készlet de ki birt 170.000 km-t.
A generátorcsapágy olcsón javítható kb 30.000 ft,de cserébe kicsit trükkös a kiszerelése.
A Keréknyomás szenzor viszont olcsó szemben az utángyártottakkal mert a gyári kb:6-8e ft
A multimédia rendszert töbször is frissiteni kellett mert nem müködött rendesen,ezek darabja 20.000 ft mert már nem volt garanciás...
Biztos minden autóval vannak problémák,mint ahogy ezzel is.
De azt kell mondanom hogy ez már nem a régi megbízhatatlan Renault!
Sokat fejlődtek előnyükre,de még van hova tovább...

Hibalista

- Egr hütő,Lengőkarok,Thermosztát,Keréknyomás szenzor,Generátor,Multimédia rendszer,

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Maszek szerelő

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadjar Következő autója? optima 1.7 crdi
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 2015 (2015)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)