A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (2002-2015)

Espace 1,9dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zűrhajó

Szöveges ítélet

4 Porsche és egy Mercedes kabrió utáni kijózadonás, földreszállás, józan kompromisszum és belátás, igénylejjebbadás címén került hozzám 2017 tavaszán úgy, mint 2 előző tulajos, vezetett szervízkönyves, megkímélt, sértetlen, újszerű (és szagú) autó. Azt mondtam magamnak, hogy most, mivel nem fut annyira a szekér, szálljunk le a magasló prémium és vintage autókról és legyen egy tömegcikk, egy hétköznapi és olcsón üzemeltethető autóm. Sem francia sem dízel kocsim sosem volt, egyke fickónak családi egyterű banális marhaságnak tűnt, de mivel a Merci kabrió botrányos állapotba került, ezt meg cserébe ajánlották, hát belementem. Kaptam szervízkönyvet, mellé vastag számlakupacot, mely igazolta, hogy milyen horror összegeket költöttek és folyamatosan karbantartották. Hát mondom nem prémium, nem vintage, de egyben van, vállalható a stílus, kényelmes is, no akkor legyen. Birtokba is vettem, használtam elégedetten, haverjaim Űrhajónak hívták/hívják, mert ideális buliba járó és akár kisebb fuvarokra is alkalmas autó. Tehát ha a térérzet és a praktikum, no meg a kényelem szempontokat nézzük, zseniális és szuperlatívusz. Ennyire kellemesen utazni (ha elvonatkoztatok a sportkocsis fejlövésemtől) semmilyen más autóban nem lehet. Az 1.9dci nem ijed meg az előzéstől vagy a tempósabb autópályázástól, teleülve, pakolva sem. Nyaralni, ismerőst költöztetni, de csak úgy furikázni is nagyon jó vele. PszeudoSUV-nak is szoktam hívni viccesen, mert olyan dolog benne ülni kb. Párhavi használat után elment a klíma és be be villant a töltés. Papaszakiék klímát kiáltanak, de a Franciaautósoknál (ez mindkettő gödöllői) kiderül, hogy főtengely ékszíjtárcsa, gumiközép kiverődik, átfordul, tehát a főtengely nem, vagy csak korlátozottan hajtja a szíjat. Korrekt árban és gyorsaságban megoldják, ám a menstruációs női hiszti az semmiség ahhoz képest, ami hideget meleget kaptam ügyfélként a tulajtól, mert a munka miatt nem értem vissza zárás előtt. Node baj letudva. Volt egy klímatöltésem, nem problémáztam, később a generátort kellett felújítani, diódasor bekakkantott, istenem, 12-13 éves kocsinál ezek megesnek, no problem.
Aztán jött a kálvária (ria, ria...) Télen elkezd elmenni az ereje. Net, Facebook, Renault Espace csoport, kérdezz-felelnek, stb stb. Egy srác, akivel aztán barátság alakult rámér computerrel, nincs hibakód. Kipucoljuk a map sensort, kicsit jobb, majd egyre rosszabb. Napról napra egyre jobban fogy az ereje, a turbó nem tölt, csak ha nagyot rúgok a gázpedálon. Aztán már úgy sem. Viszonylag rövid idő alatt eljutunk oda, hogy 15km/h a max, sík terepen. Mindenki csóválja a fejét, a srácokkal már EGR szelepet cserélünk, én a MAP Sensort kicserélem, üzemanyagszűrőt kicserélem, de egyre rosszabb és soha nincs hibakód. No végülis az M-Autó megoldotta, turbó le-fel, tisztítás, felújítás, légtömegmérő csere, porlasztócsúcs felújítás, tisztogatások szívó és nyomó oldalon, végre összeállt. Ablakemelőstől mindenestől kb negyedmillió. És ez még nagyon szolíd, mint megtudtam. A többi szervíz abban volt érintett, hogy a Papaszakinál rendes olajcsereszervíz, scheggfej hozzáállású szerelő kollégával, aki napokig taknyolta, húzta az időt, a berendelt alkatrészeket máshoz használta fel, stb. Hiába volt ügyes, kalap akármit nem ér ez a hozzáállás úgy, ahogy a francia autók specialistája sem, mert bár jól dolgozik, tényleg hisztis pitscha módon viselkedik. Jakobék a generátort oldották meg felsőfokon, az M-Autó pedig a nagyjavítást. Utóbbi kettőt szívesen ajánlom mindenkinek, az első kettőt csak lelki mazochistáknak.
Most megvan, teszi a dolgát, szeretem vezetni, szeretem a kényelmét, a relatíve eleganciáját.

Hibalista

- Főtengely ékszíjtárcsa, munka+anyag cca 40eFt - Gyári hangszóró eldurrant, magam megragasztottam, 0Ft - Klíma töltésre szorult, munka+anyag 12eFt - Bal első ablakemelő, csere, munka+anyag cca 26eFt - Generátor töltés elment, felújítás, diódasor csere, le-fel+autóvillamosság cca 35eFt - Map sensor 6eFt, magam cseréltem - Turbógeometria beállt turbó le fel 45eFt, turbó felújítás 50eFt - Légtömegmérő csere, szívósor elkormolódott, tisztítás, üzemanyagfúvóka felújítás. A turbó mizéria és az egész szívó és nyomóoldali tisztogatás, alkatrészcserékkel együtt cca215eFt (ebben benne van a turbóra költött kb 95eFt)

Ide hordtam szervizbe

Francia Autók Szervize Gödöllő. (ékszíjtárcsa miatt) Jó munka és árazás, de hisztis, abszolút értetlen és a legkevésbé ügyfélbarát stílusú hozzáállás.Papaszaki Gödöllő. Szakértelem, minőség, árazás nagyon jó, emberies hozzáállás és empátia NULLA.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Jakob Autó Veresegyház, jófejség, szakértelem, segítőkészség, minden oké.M-Autó Kft. 1162 Budapest, Szénás u.13., Maximálisan pozitív hozzáállás, szakértelem, jófejség, pozitív felsőfok. Tényleg tízes!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 124 Cabrio E200 Következő autója? Porsche Boxster vagy 996-os 911, de ez távolabbi jövő
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 2002 (2005 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)