A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (2002-2015)

Espace 3,5 V6 Grand Espace 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Családi versenyautó!

Szöveges ítélet

Az ötödik Espace-m, 18 év alatt. Gondban voltam a választásnál, hogy melyik motorral válasszam. Dízelekkel sok gond van, az 1,9 gyenge, nem bír el 1,8 t-val+7 fő+csomagok+tetőbox, a 2,2 öregecske sok komoly hibával, 3,0 V6 rossz a hűtése, ezért reped a hengerfej stb. Az új 2,0 már megbízhatóbb, de még horror az ára. A benzinesek közül a 2,0 T közel annyit eszik mint a 3,5 V6. Csak egy motor lánchajtású a 3,5 V6, Nissan váltóval, motorvezérléssel. (már megspóroltam 400 e Ft-ot) Az év motorja volt 2003-ban és sportos tulajdonságokkal bír, hiszen ez a blokk van 350 Z, Infiniti Fx, Nissan Murano-ba is. Mivel minimum 3 évig tartok egy autót fontos, hogy megbízható műszaki állapotban legyen. Nagyon kevés van az országba ezzel a motorral. Jellemzően viszonylag keveset futott példányokat árulnak, erősen áron alul. Találtam egy fullos változatot gyári DVD-vel, kevés km-el. Sokkal komolyabb mint a III-as. A fütőmüve, váltója fényévekre van a régi Espace-tól. Sokkal csendesebb. (A III-as még megvan, ezért felváltva vezetem a kettőt.) Egyetlen negatívuma a tükör elhelyezése, ami sokkal jobb volt a III-on. Nos, a menettulajdonságok döbbenetesek, 8,1 sec 0-100 km/h, végre 225 km/h. A gyakorlatban, az első napokban nem bírtam magammal, a motor ereje állandóan ösztönzött, hogy tövig nyomkodjam a gázpedált. Aztán átálltam normál családapa üzemmódra. :)
Jó érzés, ha akarom nagyon gyors, tudok lenni.
A nagy mumus a fogyasztás. Első napokban 16 literes átlagot produkáltam. Aztán beálltam 11,9-re. Ez vegyes, város, autópálya, országút. Aztán csurogtam autópályán 110-re állított tempomattal 8,3 literrel, 2000-es fordulattal. Aztán 140-re állított tempomattal, 2700-as fordulaton 9,8 literrel. Szóval nekem ez nem sok. De, gondolkozom egy modern pótkeréktartályos, hengerenkénti befecskendezésű, gáz-szett beépítésén. Még vizsgálódom a témában. Általános jellemző, hogy a normál üzemhez elég negyedig lenyomni a gázpedált és csurogni/gurulni, hiszen ez is elég tartani a forgalom ritmusát. Szigorúan városi ácsorgásra nem ez a kocsi való, hiszen amikor meg kell mozdítani ezt a hatalmas tömeget 20 liter fölé, megy a pillanatnyi fogyasztás. Így tényleg 13 literes átlag jön ki. Összességében az otthon kényelmét nyújtja, bőr-fotelekkel, Tv/DVD-vel a gyerekeknek, fényárral, kiváló kiláthatósággal, praktikus variálhatósággal, nyugalommal, csendes járással. :))

Hibalista

- Féktárcsák, kormányosszekötő, gyári DVD, hátsó pótféklámpa

Ide hordtam szervizbe

Rooth 2000 Bt. Rooth Lajos XI. Olajbogyó u.4.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 78
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Espace III., 2001 Initiale V6 Következő autója? Espace V.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 2002 (2005 - 2007)

További ítéletek (38 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)