Ipari hulladék
Szöveges ítélet
Benzines mellett döntöttem, mert a diesel híresen vacak.
Jelentem, ez is! Ismerőstől vettem, aki egy szintén ismerős szerelőnél leszervizeltette.
Első, és egyben utolsó francia autóm. Meg kellett volna maradniuk a bor és a sajt készítésénél, ezt a gépipar dolgot meg örökre elfelejteni.
Két pozitívumot tudok felsorolni: nagy és viszonylag jól megy. Valami mindig elromlik, de legalább drága hozzá az alkatrész. A saját munkámat nem számítva, a három év alatt több mint 700 -at költöttem rá, össze sem merem számolni és még mindig nem jó. Cserébe kényelmetlen (az első üléseket meg kellett hackelni, hogy elfogadható legyen), rázós instabil futómű, béna kormányzás, az újszerű kuplung kőkemény, nehezen rosszul vezethető béna dög! Egy nagy rakás sz@r.
Hibalista
- Rugótörés, toronycsapágy, futómű nyavaják, kipufogórendszer, féltengelyek, szervószivattyú, AC pumpa házzal (kedvezménnyel külföldről 68 eFt), vezérlés, légzsákok övfeszítők most sem működnek stb...
Ide hordtam szervizbe
Inkább hagyjuk...
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Mondeo |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.6/10) |
