Esély sincs rá, hogy végre kirohadjon alólam
Szöveges ítélet
Tágas, kényelmes, csodálatos, de a harmadik ülés sorba elég körülményes eljutni. Ha mind a 7 ülés benne van, akkor csomag legfeljebb utánfutón vagy tet?n szállítható. A 2L-es motor ekkora autóhoz néha kevés. Inkább kett?t érdemes visszakapcsolni gyorsítás el?tt, mint egyet. 3-4 év után hajlamosak a m?anyagok a zörgésre. Eléggé kényes, sérülékeny bels? m?anyag alaktrészek. A márkaszervíz hozzáállása, szakértelme és a tény, hogy fej?s tehénnek nézik az embert sokat ront az autóhoz való hozzáálláson. Egyébként meg nevetségesnek tartom, hogy egy ekkora autó mindössze 1100 kg-ot húzhat. Még egy kisebb trélert is csak legfeljebb üresen lehet ráakasztani.
Hibalista
- *Els? stabilizátor (25-30e km, "nem a magyar utakra való") 45.000 Ft
- *Egy szerencsétlen szerelést követ?en légzsák elektronika, utastér elektronika, m?szeregység. Márkaszervízben 880.000 Ft lett volna, javítva 460.000 Ft. (nem lehetne biztosítékkal védeni???)
- * kipufogó 45e km alatt két helyen kilyukadt.
- 5.000 Ft-ért heggesztette a márkaszervíz 10 perc alatt (így lehet sokat keresni...)
Ide hordtam szervizbe
Na, eddig csak egy jót találtam, azt is elektromosság témában. Aki kíváncsi rá kérdezzen...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 47000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | csak VW legyen... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
