A nagy m?anyag családi kedvenc
Szöveges ítélet
Szóval a típus Grand Espace 2,2 dci privileg felszereltséggel.
Olvassátok és szeressetek bele TI is.
karosszéria :igazi praktikus megoldás tiszta m?anyag kivétel a motorháztet?.A beszállást nagyméret? ajtók segítik de hátul lehetne nagyobb vagy inkább tolóajtó ugyanis a hátsó (3.) sorba igen körülményes a beszállás. A csomagtérajtó osztottan nyitható(privileg felszereltség) ami ugyancsak praktikus megoldás. A tet?n lév? boxtartó keresztpánt de az autó egyik ékessége ha teljessen hátra van tolva mikor nem használjuk.
Beltér:GIGANTIKUS!!! 7 db teljesérték? üllés amelyekb?l a hátsó kétsor (5db üllés) könnyen variálható, egyenként kivehet? de szerintem 6 ülléssel az igazi mert akkor a szélesebb termet? emberek is kényelmessen elférnek + az üllésekhez mobil karva is van amelyet ilyenkor rálehet tenni a székre.
Az autó kárpítjai szerintem szépek nem nagyon kopogóssak.
A m?szerfal nem csak praktikus de szép is. Kinek nem nekem igen bejött a középs? digitális kijelz? egység ami szerintem elegend? információt közöl a vezet?vel és az utasokkal: km/h üzemanyagszint, vízh?mérséklet(+induláskor motorolajszint),megtett km+board computer(napi km, átlag sebesség ,átlag fogyasztás,pillanatnyi fogyasztás, még megtehet? km), itt foglal helyet a távirányítós rádió kijelz?je is van még pontos id? és küls? h?mérséklet mérés is.
A kijelz? alatt egy hatalmas keszty?tartó van ami h?thet? ezen kívül még sokk tároló rekesz található.
Praktikus meg az ajtó kárpitba szerelt fényvéd?roló amit napsütéskor felhúzhatunk.
Szell?zés megér egy külön bekezdést. Tehát két zónás digitklíma ami nyáron igen megbízhatóan és gyorsan h?ti le a belteret mivel az összes szellöz?nyilás használható nemúgy mint a f?tésnél ott a két középs? (igen nagy) szellöz? nem használható de így is hamar és megfelel?en melegíti be az utasteret ami a rásegít? f?tésnek is köszönhet?.
Csomagtér: Hét személynek elegend? ha meccsre megyünk a csapattársaimmal, viszont kevés ha egyhétre megyünk nyaralni. A csomagtér hatalmassá alakítható ha kivesszük a hátsó két széket így igaz csak öten de akkor akár két hónapra is mehetünk.
Motor 2,2 dci 130 le er?s de ezt a dobozt nagy önsúlya(1820kg) miatt kicsit lassan de elfogadható mértékben gyorsítja és viszi el?re 7,5-8 literes átlag fogyasztás mellett.
A váltó könnyen és biztossan kezelhet? . (Én azért örülnék egy 6. fokozatnak)
A fékek :elöl hátul tárcsa ami igen biztossan lassítják az autót nagy sebességr?l is.(ABS tipikus Renaultos nem rossz de a Voyageremé sokkal jobban tetszett)
Összeségben igaz volt néhány köröm a szervízbe de ennek ellenére megbízhatónak tartom az autót. Sok negatívumot nem tudok leírni talán ezek a legfontosabbak: Szell?zés f?téskor, a 3. sorba való beszállás, nagy önsúly,6. fokozat hiánya.
Ami vicces hogy egy helyzetjelz? izzó cseréjével is a szervízbe kell menni xenon fényszoró esetén.
Hibalista
- Ablak+fényszoró mosó motor
- izzítógyergyák(105000km)
- volt egy nagy falat: nagynyomásúszivattyú+ekkor már id?szer? volt a vezérléshez tartozó dolgok cseréje ez most 130000 kmnél volt.
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner
Gyors megbízható hogy olcsó nem tudom de minden javításra 1 év garanciát vállalnak azért a +10%-ért amivel drágább a nem márkaszervíznél.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Érden van egy elvileg hivatalos márkaszervíz a bagoly utca környékén valami Fekete-é a szervíz hát ott az emberhez való hozzáállás nagyon negatív + az alkatrész árak ugyanott vannak mit a márkaszervízben és az óradíj is.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 91000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Grand Voyager 3,3 v6 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
