Szeretnivaló kis-nagy autó
Szöveges ítélet
Még nincs egy éve, hogy vettem, tényleg megkímélt állapotban, jó gazdától. (10 évig 1 tulajé volt) A vétel előtt új turbó és egyéb dolgok cserélve lettek. A vétel után egy kis adagoló és turbó állítás után megtáltosodott, a fogyasztása lecsökkent 6.8-7.2 literre. Ha a turbó bekapcsol 1500-as fordulatnál, onnantól a lomhasága megszünt.
Törött belső kilinccsel vettem. A bontóban 5000 ért adtak volna 1 db kb 1 dkg-os műanyag vackot. Inkább egy másikban vettem kompletten egy ajtót 10.000-ért.
Imádom az autó komfortosságát, kényelmét. Városban és hosszú úton is kényelmes, a vezetés nem fárasztó. A kilátás minden irányban kitünő. Egy ismerős kipróbálta (Suzuki után) és így kiáltott fel: "hú vazze ez szélesvásznu!"
Családi autóként használjuk mindenki megelégedettségére és örülök, hogy a szakimra hallgattam és nem az újabb verziót választottam.
Nem utolsó szempont, hogy az asszony is szereti vezetni, pedig ő a VW pólónál nagyobb autóktól eddig iszonyodott.
Jól eltalált méretekkel és komfortos belső térrel rendelkezik.
Összességében nagyon lehet szeretni.
Amit most írok az lényegében nekrológ. :(
Hirtelen felindulásból eladtam az autót.
Pár nap után már megbántam, de már nincs mit tenni. Az új tulaj az első héten kiszaladt Franciaországba, csak úgy próbaképpen. Az autó átment a vizsgán, hibátlanul futott 5 személlyel + csomagokkal. Nagyon sok autóm volt, de ilyen megbízható és igénytelen szerkezettel még nem találkoztam. Persze jó volt az alap, mert nem nyírta ki az előző tulaj. Én is vigyáztam rá és ezt meg is hálálta. Ha gyártanának ilyet kicsit erősebb motorral, abs-el, légzsákokkal, akkor még így 20 év után is lenne piaca.
A szakibácsi szokta mondani, hogy horganyzott alváz - műanyag kaszni esélytelen, hogy kirohadjon alólad.
Hibalista
- 1 db belső kilincs - Kopó alkatrészek /szűrők, fékek, stb/ - Generátor szénkefe. /asszem 3-4000ft/ - Gázbowden csere /bontott 2000ft/ - Parkolóban letörték a visszapillantómat /bontott 10000ft/ - Jobb hátsó ajtó kp. zár elektronika /5000ft/ -
Ide hordtam szervizbe
Adonics Attila Gödöllő, adagolós és diesel szakember
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Caravelle | Következő autója? | III.as DT Espace |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
