200 e-felett ne várj hibátlant!
Szöveges ítélet
jó verda, kényelmes, ami tönkre megy az minden autón tönkre megy 300 000 km után ha egyáltalán még működik, ez még háromszáz után is -20,ban simán indul, csak sajnos kevés ill. nincs is talán már igazi szakember aki ezeket a régi autókat javítani tudja (én kivétel) az utángyártott alkatrészek minőségéről meg ne is beszéljunk! Tökéletességre vágyó embereknek nem ajánlom és ne is vegyenek öreg autót, bár sokaknak az új is hibás. Korának megfelelően jól üzemeltethető, kényelmes hajó. A hibalistán látható motor bahalt, a lenti kilóméter futás után még nem volt megbontva, a csapágyakon csak annyi látszik, hogy kicsit kifényesedett de kopás nem látszik, a hengerfelypakolás víztérben lévő részei bomlottak már szét. Ha az olajpumpa tudott volna szálítani nem tudom mikor ment volna szét, de sajnos ennek kissé ül az eleje és töbször sikerült oda verni az aszfaltra a kartert. Jó a motor! A javítás csak alkatrész, munka saját, cc 90 e Ft. Teljes hengerfej felújítva, komplet csapágysor köszörűlve, tömítések szimeringek. Úgy gondolom nem sok.
Hibalista
- kuolung, kuplung bovden, kipufogó hátsó dob, óra szerint 340 e km, de valójában kb 450-500 e km nél 2 henger hajtókar csapágy, és nem az autó miatt, olajpumpa szívócsonk elérte a horpadt karter alját nem tudot elég olajat szálítani
Ide hordtam szervizbe
saját
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 247000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | R 9 | Következő autója? | még marad, talán Espace III. vagy más |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
