Praktikus utazó a kezdetekből!
Szöveges ítélet
Hibalista
- 92´-ban vettem egy ismert kereskedő saját autója volt. Bár akkor 3 évesen elég sok kilométer volt benne, viszonylag olcsón hozzájutottam, nem bántam meg. Akkoriban az új ára 3,6 MFt volt és 850 -ért jutottam hozzá. 340 e. km-el 1,5 M Ft-ért adtam el. Jól felszerelt 2001-es típus volt, egyedi nagyon szép spoiler, és kerék-szélesítés volt rajta. 2xtetőablak, alufelni. Összeségében nagyon jó autó volt, de a különleges 4x4 hajtása miatt csak gyári alkatrészekkel lehetett szervízelni. Emiatt, az akkori fizetésemhez képest sokat költöttem szervízre. Bosszantó hiba volt az idönként jelentkező se-kép, se-hang effekt. Benzinpumpa+kábelköteg-zárlat volt a megoldás. Sokáig riogattak a kardán cserével, (600 e) iszonyatos hangokat adott kitekert kormánynál, aztán megoldodott egy szimpla motortartó bak cserével. Hátsó rugók eltörtek! Rondán elszineződött a tető matt fényezése, én annak idején 20 e-ért lefújattam. A gyári tetőcsomagtartó gyakorlatilag használhatatlan. Késöbb vettem egy 94´ is. azzal nagyon jól jártam. Most egy III-asom van de már nézegetem a IV-eseket.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 165 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sierra 2,3 d | Következő autója? | 94´ Espace Quadra, Astra 1,6-16V, Mazda 626 2,0i, Fiat Marea Weekend, Espace III. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
