A francia ribanc
Szöveges ítélet
Az autót 2004-ben vásároltam (1,5 évesen) viszonylag kevés km.el, mielőtt megvettem volna leinformáltam az előéletét, a válaszok megnyugtattak, különösebb gond nem volt vele. Törve nem volt. A km is teljesen reális volta az állapotával.
Nagyon örültem neki mert az előző corsám egy leharcolt öreg darab volt. Végre egy újszerű kocsi!
Örömöm töretlen maradt még vegy évig. A kocsi viszonylag jól gyorsult, tetszett az úttartása. Belülről a kellems anyagok, a franciás kényelem.
Kb. 1 év múlva kezdődött a tortúra. Szinte zsinórban hibásodtak meg az egyes alkatrészek. A jobb első ablak leesett és nem tudtam, felhúzni. A kézifék bovdenja elszakadt?! (alig használtam.) Na a gyújtó trafó csere nem volt egy olcsó mulatság, de az még a garancia lejéárta után történt, úgy hogy méltányosságból csak a felét kellett kicsengetnem. A legdurvább, mikor tolatáskor megakadt a bal hátsó kerék és nem mozdult. Széthullott hátul a dobfék. A fékpofák betéstül estek szét (ez hogy?!).
Egyszer úgy beázott, hogy az anyós ülés lábterénél állt a víz, egy félbevágott pille palackal mertem ki vizet (komoly!!).
Legrémesebb a számítógép volt,mindig valami hibát jelzett legtöbbször vaklárma volt de volt amikor letiltott és haverommal vittük be utánfutón....
A végén már gyomorgörcsöm volt ha beültem ma vajon mi romlik el.
A munkám során sok céges autót (astra, focus, golf, fábia,oktávia, vitara)koptattam sajna nem személyi, de ilyen használatra, de bizton állíthatom, hogy ilyen műszaki szemétládát fostalicska még soha nem volt alattam. Most egy 1,6-os SX4 van ami nem olyan kényelmes, suzuki is meg minden. De feltünés nélkül teszi kiszolgál, megbízható és olcsó. Most voltam 30.000 szervízen ami 27.ezer volt nem 78ezer mint a Renaultnál. De midegy is 2 havonta úgy is a Renault szervízbe kellett menni. Egyszóval kifejezetten drága kocsi.
A szervíz tapasztalatom az, hogy nem igazán értik a mi magyar szerelőink a francia elektronikát, ami nem biztos, hogy a mi hibánk...
Egyszó mint száz soha többé francia kocsi, se saját se céges státuszban!!!
Hibalista
- Jobb első ablakemelő
- Kézifék,
- Beázott de nagyon,
- Gyújtótrafó,
- Hátul darabjaira hullott a dobfék,
- Állandó gond a computerrel (kontakt hibák letíltás)
Ide hordtam szervizbe
Renault Császár, Veszprém.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 47000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | corsa | Következő autója? | SX4 Suzuki |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
