A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Espace (1984-1992)

Espace 1.4 16 v dinamiq plus 

Az ítélet értékelése
1,5(2 db)

A francia ribanc

Szöveges ítélet


Az autót 2004-ben vásároltam (1,5 évesen) viszonylag kevés km.el, mielőtt megvettem volna leinformáltam az előéletét, a válaszok megnyugtattak, különösebb gond nem volt vele. Törve nem volt. A km is teljesen reális volta az állapotával.
Nagyon örültem neki mert az előző corsám egy leharcolt öreg darab volt. Végre egy újszerű kocsi!
Örömöm töretlen maradt még vegy évig. A kocsi viszonylag jól gyorsult, tetszett az úttartása. Belülről a kellems anyagok, a franciás kényelem.
Kb. 1 év múlva kezdődött a tortúra. Szinte zsinórban hibásodtak meg az egyes alkatrészek. A jobb első ablak leesett és nem tudtam, felhúzni. A kézifék bovdenja elszakadt?! (alig használtam.) Na a gyújtó trafó csere nem volt egy olcsó mulatság, de az még a garancia lejéárta után történt, úgy hogy méltányosságból csak a felét kellett kicsengetnem. A legdurvább, mikor tolatáskor megakadt a bal hátsó kerék és nem mozdult. Széthullott hátul a dobfék. A fékpofák betéstül estek szét (ez hogy?!).
Egyszer úgy beázott, hogy az anyós ülés lábterénél állt a víz, egy félbevágott pille palackal mertem ki vizet (komoly!!).
Legrémesebb a számítógép volt,mindig valami hibát jelzett legtöbbször vaklárma volt de volt amikor letiltott és haverommal vittük be utánfutón....
A végén már gyomorgörcsöm volt ha beültem ma vajon mi romlik el.
A munkám során sok céges autót (astra, focus, golf, fábia,oktávia, vitara)koptattam sajna nem személyi, de ilyen használatra, de bizton állíthatom, hogy ilyen műszaki szemétládát fostalicska még soha nem volt alattam. Most egy 1,6-os SX4 van ami nem olyan kényelmes, suzuki is meg minden. De feltünés nélkül teszi kiszolgál, megbízható és olcsó. Most voltam 30.000 szervízen ami 27.ezer volt nem 78ezer mint a Renaultnál. De midegy is 2 havonta úgy is a Renault szervízbe kellett menni. Egyszóval kifejezetten drága kocsi.
A szervíz tapasztalatom az, hogy nem igazán értik a mi magyar szerelőink a francia elektronikát, ami nem biztos, hogy a mi hibánk...
Egyszó mint száz soha többé francia kocsi, se saját se céges státuszban!!!

Hibalista

- Jobb első ablakemelő
- Kézifék,
- Beázott de nagyon,
- Gyújtótrafó,
- Hátul darabjaira hullott a dobfék,
- Állandó gond a computerrel (kontakt hibák letíltás)

Ide hordtam szervizbe

Renault Császár, Veszprém.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? corsa Következő autója? SX4 Suzuki
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Espace 1984

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)