A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.5dCi 80LE Extreme 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tipikus francia, drága szervizzel

Szöveges ítélet

1) Először is nem bízok a 30e km-enkénti olajcserében, ezért 15e-ként viszem olaj cserére az autót.
2) Többnyire országúton, autópályán használom. Itt azonban már nem igaz az alacsony fogyasztás, 150 km/h körül 7 ... 8 l/100km a fogyasztása. Sajnos 130km/h fölött iszonyúan zajos.
3) A 60 ezres szervíznél (65,000 km) vették észre a toronycsapágy és kormányösszekötő problémát. Természetesen nem a Renault márkaszervízben, hanem az Autonet-nél (Speedy, Váci út 160). Teljesen korrekt társaság, csak ajánlani tudom őket.
4) Mellékesen 3 év alatt féloldalasan (a külső része) elkopott egy garnitura nyári gumi (Continental PowerContact) úgy hogy téli gumit is használok, ami a Renault szervíz szerint normális. Most hogy már tudom, hogy a futómű nem volt jól beállítva, már én sem csodálkozom.

Hibalista

- 15,000km:
- Olajcsere a márkaszervízben.
- Összesen: 23e FT
-
- 32,000km:
- Olajcsere, első fékbetét csere, bal első izzó csere.
- A váltónál szivárgott az olaj, tömítést cseréltek és pótolták a hiányzó olajat valamint kicserélték a vátó oldali féltengely gumiharangját.
- Elvégezték a 30e km-es szervízelést.
- Összesen: 65e FT
-
- 35,000km:
- Visszahívás rosszul rögzített kábelköteg (a kormányoszlopban) miatt.
- Ingyenes
-
- 46,000km:
- Bal első izzó csere; olajcsere.
- Összesen: 38e FT
-
- 48,000km:
- Első féktárcsa és fékbetét csere. Ezt nem a márkaszervízben csináltattam, mert onnan 75e FT anyagár + munkadíj árajánlatot kaptam. Az Üllői uton levő ATE márkaboltban vettem teljes első tárcsa + betét készletet (Renault gyári) 28e FT-ért, egy lekiismeretes szerelő megcsinálta 12e FT-ért az egészet.
- Összesen: 40e FT
-
- 50,000km:
- Valami idióta megdobálta kővel a parkoló autót. Az egész bal oldala, teteje, amotorháztető és a csomagtartó ajtó is megsérült. Megsérültek a bal oldali üvegek, valamint betört a szélvédő. (Remélem fájdalmas halála lesz a nyomorultnak.)
- Összesen: 686e FT
-
- 56,000km:
- Nem működött a klima. Kiderült, hogy a klima hűtő kilyukadt. A márkaszervízben azt tanácsolták, hogy ne ott javíttassam meg (korrekt), hanem vigyem el klimáshoz. A Nagykőrösi úton levő klima szervízben kijavították a hűtőt és feltöltötték a klimát.
- Összesen: 13e FT
-
- 58,000km:
- Megint kiégett a bal első izzó (tompított). Kicseréltem.
-
- 65,000km:
- Cserélni kellett a toronycsapágyat és a kormányösszekötő gömbfejet. Olajcsere.
- Összesen: 77e FT
-
- 70,000km:
- Rángat és néha megtorpan az autó. Kicserélték az üzemanyag szűrőt, A probléma nem múlt el. Elszakadt ABS vezeték javítása.
- Összesen: 12e FT
-
- 74,000km:
- Jobb első izzó (tompított) kiégett.
-
- 78,000km:
- Nem ment a klima, nyomás jeladó hiba. Hibakódok törlése.
- Összesen: 14e FT
-
- 82,000km:
- Vezérműszijj, feszítő, vízpumpa csere. Első féktárcsa és fékbetét csere.
- Összesen: 114e FT
-
- 87,000km:
- Jobb első izzó (tompított és helyzetjelző) kiégett.
-
- 90,000km:
- 1000km-enként kb. 1 ... 1.5 l hűtőfolyadék tűnik el a hűtőrendszerből. Az első fék furcsa erős fémes hangot ad fékezéskor.
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Ház, Budapest, Károly Róbert krt. 96-98:
Drága.
Nem lehet kártyával fizetni (milyen évet is írunk?).
A váltó olaj szivárgással okával kapcsolatban hazudnak. Előadtam a naívat és megkérdeztem, hogy ez mitől lehet. A válasz: Odakerülhetett egy fűszál, ami kivezette az olajat. Ennyire hülyének régen néztek.
A korai fék (betét, majd később a tárcsa) kopással kapcsolatban félrebeszélnek.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Renault Dél-Pest, Fék utca 2-4:
Itt javították a fényezést. Korrekt, habár elég borsos számlát adtak.
Itt sem lehet kártyával fizetni. Nevetséges. Ha nem lett volna CASCO-m, akkor majdnem 700e FT-tal a zsebemben kellett volna oda villamosozni.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 92000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf I GTI Következő autója? Nissan Maxima vagy Toyota Camry
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)