A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.5 DCI 82Le Societe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kicsikém

Szöveges ítélet

Először is meg szeretném említeni, hogy az itt lévő ítéletek közül vannak olyanok, akik azt állítják, hogy 5 alá nem lehet vinni a fogyasztást, meg neki 9(!!!) litert is evett! Már megbocsásson, de egyhén taposgálva sem eszik többet az enyém 4,5-nél. Utánfutót húzva is 5 liter. És ez már a második ilyen autóm! Az elsőben nem volt klíma, azért vettem helyette ezt. Ezek után csodálkozik az ártatlan, hogy 80000-nél elromlott a turbó meg 90-nél a motor. Akinek 9 liter fogyaszt, ami abszolút lehetetlen szám, az mit vár??? Nem csoda, hogy olyan használat mellett szétesik. Minden autó úgy járna. Mi az, hogy panaszként leírja, hogy kényelmetlen? Ezt a szalonban is észrevehette volna, és senkit nem zavart volna, ha másik autót választ, jelesül valami német szart, mert az úgyis annyira jó! A fékjei egyébként brutálisan jól fognak egy opelhez képest!
Na ezek után leírom a saját tapasztalataim!
Banki lefoglalt autóként vettem mindkettőt, az elsőt 50000km-nél (10000km használat után) eladtam, a klíma és a 82Le hiánya miatt. Egyébként már az is ment mint a disznó ehhez a kis lóerőhöz képest. Majd megérkezett az új jövevény, mely azóta is hibátlan szolgálatot teljesít! Egyedül a 309-es Pözsómat szerettem ennyire, melyet 10 éve adtam el. A motorereje bitang, egyedül egy 6. sebesség hiányzik belőle autópályán. Az alul említetten kívül az ég világon semmi hibája nem volt. A kategóriája legkényelmesebbje, szerintem komolysága, és összerakottsága abszolút fölemeli a nagyobbak közé. Ez a teherautó változat, de annak aki egyedül jár, teljesen elég, és főleg használtan nevetségesen olcsó az ára egy személyautóhoz képest, a visszaigényelhető áfáról nem is beszélve. Nemrég beültem egy vadi újba...nem csábított el, nem volt jobb mint ez, ami azt jelenti, hogy normális használat mellett sok km után is egyben van az autó. A lelke, hogy 10000Km-enként cserélek benne olajat (az egyik legolcsóbb fajtát) és éppen csak annyira hajtom, amennyire kívánja. Így 4,2-őt eszik, amiben minden van, tehát országút, város, autópálya!

Jöhetnek a németek, és mutassák meg, hogy ilyen autót is tudnak gyártani! Most megmondom, hogy nem fog sikerülni nekik.
Tapasztalatokat, véleményeket várok az autóról ide: asifan@citromail.hu

Hibalista

- egy darab 5000Ft-os alkatrész a kormányműben 120000-nél

Ide hordtam szervizbe

Itthon csináljuk!

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Konfár autószerelő, Orgovány
csak a vezérszíjcserét csinálta

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Berlingo 1.9d Következő autója? Persze, hogy CLIO III!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)