A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.4 16V Azure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó kis francia cica -húzott szemű, kerek s..gű

Szöveges ítélet

Mióta megláttam "szerelmes" voltam a kasztniba. Vagány kis sportos kocsinak tartom még ma is. Egyaránt használom városi és hosszabb távú menetekre is. Felszereltsége ideális, viszonylag biztonságosnak is mondanám. Már 40 ezer Km van a szerkezetben, ennek ellenére nem volt említésre méltó műszaki problémám. Igaz minden nap használom, ez állítólag fontos a tartósság és megbízhatóság érdekében. Egy problémám van csak a szerkezettel, 3 ajtós kasztnit választottam 2004-ben, akkor még nem "fenyegetett" a házasság és a gyermekáldás, mai fejjel az 5 ajtósat kérném, mert vagy előre pakolom majd a trónörököst és akkor anya mászik a hátsó ülésre, vagy mindkettőjüket begyömöszölöm hátra, csak még nem tudom hogyan. Cserére is gondoltam, de nagyon lehúzzák a használt autókereskedők az 1-2 éves autó tulajdonosait. 1.8 misit ígértek érte, miközben 2.1-2.3 között árulják. A szomorú csak az, hogy kifújják a port a motortérből és már mehet is a többi közé.
Motorikusan elégedett vagyok, tudok takarékosan is és dinamikusan is vezetni. A fogyasztás légellenállás függő! Folyamatos 90-nél 5 liter körüli, autópályán meg attól függ honnan fúj a szél! Mentem már 150-el 6.8/100-ból, meg 120-al 9.2/100-as fogyastással is. (Sok függ a jobb lábtól!) A 10ezer forintos fedélzeti megéri a befektetést, 40 liter elfüstölt üzemanyag után max (+/-) 0.5-1 liter eltérés tapasztalható a következő alkalommal becsorgatott mennyiség és a számítógépen regisztrált fogyasztás között, de ennek több oka is lehet.
Összefoglalva, az autó átesett minden gyerekbetegségen amiről csak olvastam ezzel a típussal kapcsolatban. Elégedett vagyok, minden előforduló meghibásodást sikerült korrekt módon időben felfedezni és javíttatni, az említetteken kívül csak a fáradó, kopó alkatrészeket kell(ett) cserélni. Első fékbetét 90 ezret bírt.
Szerintem más típusokkal kapcsolatban is van ennyi probléma főleg az őrült elektronizálás következményeként. Érdekes és elfogadható kompromisszumnak tartom a kis Cliot, 1-2 személy részére ideális választás.

Hibalista

- Zörgő kárpitelemek, elkoszolódó első ablaksínek percegő hang kíséretével. Korrekt garis tisztítás és javításal.
- Légterelő kapcsolója -10 fok alattl kiakadhat, de egy érdekes mozdulattal házilag is visszabillenthető a régi állásba.
- bal első izzó 34 ezernél
- jobb első izzó 40 ezernél
- A gyújtó trafó szindróma engem is utólért, szerencsére volt
- még hátra 40 nap a 2 éves garanciából. :-) He-he. Kb 60ezer km-nél történt a komplett csere (4db), állítólag jobb minőségűre.
- Vízszivattyú csere (+ minden ami körülötte mozog) 75 ezernél.
- Ez már nem volt garis, viszont korrekt árengedményt kaptam az alkatrészek és a munkadíj árából. (Ezért fontos a szavatossággal kapcsolatos időszaki gyógypillantásokat be is bélyegeztetni a karbantartási füzetbe) Ha jobban belegondolok, akkor ezzel még hátrányt sem nagyon szenvedtem, mert elméletileg újabb 100ezer km-t mehetek az új bordásszíjjal, vízszivattyúval meg vezetőgörgőkkel. Majd elválik. Állítólag ritka hiba hogy hamarabb megy ki a vízszivattyú csapágya mint ahogy a vezérműszíj csereintervalluma letelne.
- Elkelt, eladtam, bevették, pénzügyileg kicsit "lehúztak", de a gyors eladás ezzel jár, számítottam is rá, ezért nem reklamálok. A komplett vezérműszíj és kiegészítő berendezések cseréje után csak 2-3 indítási gondom volt, amit kulcsváltással oldottam meg, lehetséges hogy az indításgátló nem ismerte fel a kulcsot? Érdekes, a következő alkalommal csont nélkül indult ugyanazzal a kulccsal is. Eladásnál felhívtam rá a figyelmet, azt mondták a szakik, hogy felső holtponti jeladó, kipucolják, 10-20 ezret elmegy majd az új tulaj visszaviszi és kicserélteti.
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Makó
jelszó: Mindent az ügyfélért és az vásárlóért!
(Kül. itt vásároltam az autót)
Ajánlom minden Renault tulajdonosnak szervízeltetési helynek, olcsón, az előre egyeztetett időpontban határidőre és
tulajdonosbarát hozzáállással dolgoznak. Van lehetőség a konzultációra és a karbantartás-tervezésre. Persze csak abban az esetben ha budapesti lévén rászánsz egy napot a kiruccanásra és akarsz is spórolni.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Baumgartner Centrum Budaörsi út.
Túl sokat vállalnak, túl pörgős a ritmus. Kárpit javítást és izzócserét megoldották, viszont a "guruló gyöngyök" -kel
kaptam egy hosszabb és egy rövidebb lakk karcolást
a motorházamra. (Eladás előtt felpolíroztatom és soha többé nem lesz fekete autóm) :-( Pedig szép, csak túl igényes szín.
Azóta többször sikerült látogatást tennem a a BAC-ban a Budaörsi úton. 4-5 ezer forintos izzócsere, 2 alkalommal. Fékeket nézettem át a tél kezdetén 8 ezer, tisztítással. (Utána hangos surlódó hangot hallttam a dobokból, igaz csak hidegen. Kíváncsi lennék rá ha visszavinném mennyiért szednék szét és raknák össze, ezúttal tökéletesen. Légzsák affér: Az egyik izzócsere után arra figyeltem fel, hogy más tapintású és színű légzsákkal kaptam vissza a gépet. Azonnal telefonáltam és kikértem magamnaka történteket. Az intelligens módon, de mégis elég hangosan történő reklamálásom eredményeként kaptam egy új és színhelyes zsákot, igaz nekem megfelelt volna az is amelyik az én kormányomban volt. Azóta megismernek a munkafelvételnél.
:-)

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 98600
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? R5 1.4 Flash Következő autója? ClioIII 5 ajtós 1.4 Dynamic Plus (ez lett)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)