A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1,4 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó ez, na!

Szöveges ítélet

3 éve próbálom tönkretenni (ebben kitűnő partner a budapesti úthálózat), de az istennek sem megy...
A befagyott, majd így eltörött csomagtartó-záron kívül az ég világon semmi baj nem volt vele, minden patent. Az üzemanyagon és az olajon kívül így 4000 Ft-ot kellett eddig ráfordítani az autóra.
Hátul nem szeretnék utazni, a váltó meg rémisztően bólogat, amúgy nincs panasz rá. Elég jól megy, rugalmas, kényelmes is, a fogyasztása sem nagy. A légkondi néha picit gyenge, ha már állás közben felmelegedett a belső tér, az ajtózsebet tervező kretén franciát pedig szívesem megrúgná az ember, amikor menet közben kell valamit kioperálni a liknál háromszor nagyobb zsebből.
120.000 körül elgyengült a szellőzőrendszer, hangja és a hőmérséklet a régi, a légáram kb. tizede az eredetinek. Eddig még lusta voltam kideríteni az okát.
De nehogy rossz legyen a vége : szerintem mindent összevetve majdnem tökéletes (bár én valószínűleg a rendesebben összerakott 20%-nyi francia autóból fogtam ki egyet, a többi 80 % tulajdonosa pukkadjon meg :-) )

Hibalista

- Csomagtartó-zár (az is csak a nyomorult ónoseső, meg a türelmetlen tulajdonos miatt...).
- Két tompított izzó
- Indítómotor csere (Baumgartner ajánlata alkatrésszel együtt 65.000... , megoldva bontottból 30-ért.)
- Futóműalkatrészek (kormányösszekötő, toronycsapágy etc.) cserélve.
- Hátsó fékbetétek kb. 100.000 km-nél berágódtak, cserélve, dobbal együtt.
- Kézifékbowden.

Ide hordtam szervizbe

Baumgartner Kőbánya (Muszály volt, csak ők voltak sokáig nyitva. Azóta se.)

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Autonet (Megcsinálták, amit kellett).

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 64000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 67000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)