Jó ez, na!
Szöveges ítélet
3 éve próbálom tönkretenni (ebben kitűnő partner a budapesti úthálózat), de az istennek sem megy...
A befagyott, majd így eltörött csomagtartó-záron kívül az ég világon semmi baj nem volt vele, minden patent. Az üzemanyagon és az olajon kívül így 4000 Ft-ot kellett eddig ráfordítani az autóra.
Hátul nem szeretnék utazni, a váltó meg rémisztően bólogat, amúgy nincs panasz rá. Elég jól megy, rugalmas, kényelmes is, a fogyasztása sem nagy. A légkondi néha picit gyenge, ha már állás közben felmelegedett a belső tér, az ajtózsebet tervező kretén franciát pedig szívesem megrúgná az ember, amikor menet közben kell valamit kioperálni a liknál háromszor nagyobb zsebből.
120.000 körül elgyengült a szellőzőrendszer, hangja és a hőmérséklet a régi, a légáram kb. tizede az eredetinek. Eddig még lusta voltam kideríteni az okát.
De nehogy rossz legyen a vége : szerintem mindent összevetve majdnem tökéletes (bár én valószínűleg a rendesebben összerakott 20%-nyi francia autóból fogtam ki egyet, a többi 80 % tulajdonosa pukkadjon meg :-) )
Hibalista
- Csomagtartó-zár (az is csak a nyomorult ónoseső, meg a türelmetlen tulajdonos miatt...).
- Két tompított izzó
- Indítómotor csere (Baumgartner ajánlata alkatrésszel együtt 65.000... , megoldva bontottból 30-ért.)
- Futóműalkatrészek (kormányösszekötő, toronycsapágy etc.) cserélve.
- Hátsó fékbetétek kb. 100.000 km-nél berágódtak, cserélve, dobbal együtt.
- Kézifékbowden.
Ide hordtam szervizbe
Baumgartner Kőbánya (Muszály volt, csak ők voltak sokáig nyitva. Azóta se.)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Autonet (Megcsinálták, amit kellett).
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
