A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.5Dci (68LE) Societé 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ha ÁFA-t tudsz visszaigényelni és nem vagy 2méteres...

Szöveges ítélet

Az autót újonnan vettem, minden rendelhető extrával.A vásárlás célja egy gazdaságos diesel kisáruszállító beszerzése volt, lényeg hogy ÚJ autó legyen, mert sokat megyek...
Már kezdettől fogva megkedveltem "Töfi"-t (nevét mérete és hangja alapján kapta).Mokány kis jószágnak bizonyult, remek menettulajdonságokkal, számomra addig elképzelhetetlen alacsony fogyasztással.Mindenképp klímásat vegyen aki ilyen autóba gondolkozik és sokat ül benne...rengeteget számít.

Fogyasztás: 0km-50ekm: 4-5 liter, 50e-100ekm: 6 liter, 100ekm után 6-7 liter (kíméletlen, 170km/h-s autópályás ÁLLANDÓ tempónál (4.000ford/min), kötelezö szervizek megtartása mellett...)

Menettulajdonságok: Futóműve,kormányzása remek(bár a tartós strapa városban és egy pár Ukrajna-i kiruccanás megtette a magáét), sportosan komfortos (inkább kemény mint lágy), megrakottan is megtartja menettulajdonságait.Városban, autópályán dinamikus és rugalmas gyorsulás.Nincsenek kisautós allürjei , nem érzékeny az oldalszélre, havon-vizen "mozdony".

Szerviz: Olaj+szűrők+betétek.Igazi elpusztíthatatlan...szegényke megjárta a hadak útját.Autópályán ÁLLANDÓ 170km/h_4.000ford/min...akár 4órén keresztül.Városban cikázó, pörgetős száguldás.A motor ELPUSZTÍTHATATLAN (bár gyengíthető kitartó gyilkolással)!!!

Komfort: Az utastér elég szűk, de megfelelő(195cm vagyok).Hosszabb úton kicsit nyomasztó lehet.Az ülések viszont ultra kemények, nem franciásan puhák.Betonsegget igényel, így hosszabb távon(Bp.-München) már kicsit feszeng az ember, de Bp-Bécs simán megy még benne.Mindenesetre még az én testmagasságommal is csak többszáz kilóméter után fárasztó. A leválasztott raktér kellő méretü, a rács fix térelválasztása csak ritkán zavaró. Sajnos magas a zajszint, ami főleg a motorzajból ered, szélzaj nem jellemző (persze 100-130-ig ez is normál, sőt inkább átlagnál jobb).

Biztonság:Gyári vonóhorgommal találkozott Bécsben egy kedves osztrák família (5fő-VW Sharan).Én álltam, Ők bennem álltak meg.Nagy csatt, csom.tér ajtó üvege berobban, fejem a raktér leválasztó rácson koppan...belelöktek az előttem állóba...motorháztető felgyűrődik.Kiszálltam, kutya bajom(be voltam kötve), motor jár...még saját lábán vittem szegényt el az útról.Az utastér teljesen épp maradt, pedig szép tempóban jött a Vw...szegény kis Clió...már ott elszorult árte a szívem.Rá kellett jönnöm...SZERET(T)EM!!! Soha rosszabb autót!!!

Végítélet:Ha A-ból B-be jutás a cél, kis költséggel, mégis dinamikusan és főleg városban (de M.o-on belül országúton, pályán is) használt autóról van szó,akkor igazi igénytelen, MEGBÍZHATÓ, fürge kis jószágként csak ajánlani lehet.Könnyű megszeretni, nehéz elfeledni...azóta is gyakran eszembe jut...lehet kéne venni egy 100LE 1.5Dci-t(sajna nincs kisárúszállítóban ez a motor)

Hibalista

- Futómű_jobb első lengőkar
- Fényszóró kiégette az izzót (tipushiba,gariba javítva)
- Amúgy minden más csak a ciklusban előírtan.

Ide hordtam szervizbe

Renault Iniciál,Győr
Bár kedvesek, szeretik megnyomni a ceruzát(azért összességben nem vészesek).

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? NeonII 2.0 16V Következő autója? Még nem tudom...de DIESEL-t kéne venni...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)