A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.4 16v Azure 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürgerókaláb

Szöveges ítélet

Novemberben vettük át, mélytengerzöld szinben. Az Azure széria felszerelése teljesnek mondható (már amire egy átlagember vágyhat) és elsősorban a remek ár/érték viszony miatt választottuk az autót. Manuális klíma, első elektromos ablak, elektromos állítású, fűtött visszapillantó tükrök, magasság állítós vezető ülés, oldal légzsák, ködlámpa. Ez az első új autóm/nk, egyelőre meg vagyok vele elégedve. Elől el lehet benne férni, de nem terpeszkedős stílusban (mivel kisautó:-) ) 4 felnőtt személlyel gond nélkül abszolváltuk Aushwitzbe az utat oda vissza, senkinek nem fájt semmilye. A belteret kulturáltnak mondanám, kifejezetten bejön a műszerfal és az ajtók világos borítása. A műszerek, kapcsolók szépek, jól működtethetőek, a műszerfal narancs megvilágítása hangulatos, barátságos. Az ajtókon van rendesen textil, az ajtón lévő könyöklő kényelmes. A műszerfal tetején lévő borítás textúrája, tapintása jó. Összességében elmondható, hogy szerintem a beltér minőségérzete jobb, mint pl az új csúcsfelszereltségű Swift-é. A fogyasztás szvsz jó (7l körül) a legalacsonyabb 5.8l volt, a legmagasabb pedig 8.6l/100km, tartós 160-170-el a horvátországi pályán, amin szépen vannak emelkedők is. Végsebessége 190km/óra, óra szerint. A futómű és a fék jól teljesít a kátyús Budapesti utakon, a fék néha csikorog. Sajnos zajtalannak nem nevezném a belteret, néha cicereg, nyöszörög a műszerfal árnyékolója, meg az egyik rakodó polc. Ezt megpróbálták garanciában megcsinálni, jó is volt, kb 3 hónapig...a végleges megoldás valószínűleg egy teljes szétszedés/aládolgozás/zajcsillapítás lesz. Az első ablakok félig leeresztett állapotban zörögnek. A 98Le-nek köszönhetően igen dinamikusan lehet vele autózni, jól lehet vele tartani a forgalom ritmusát, és ha arra van szükség, akkor sietősebbre is lehet vele venni a tempót. A váltó megvezetése nem a legprecízebb, de meg lehet szokni. A fordulókör kisautó volta ellenére nagy. Tetszenek az olyan apró figyelmességek, mint pl a rükvercre bekapcsolódó hátsó ablaktörlő, valamint megállás esetén egy fokozatot visszavesz a törlési sebességből. Jó volna, ha a tükrök is lebillenének rükiben, de ne legyünk telhetetlenek:-)
Negatívumok: sajnos nagyon sok összehasonlítási alapom nincsen, de a szélzaj és a huzat kifejezetten nagy lehúzott ablaknál, nem is tudom mi lenne klíma nélkül. Hiányzik a kesztyütartó megvilágítása, nincsen a két ülés között könyöklő, kevésnek találom a pakoló helyeket, a pohártartó egyenesen használhatatlan, a hamutartó szintén-még szerencse, hogy nem dohányzunk. A belső világítás gyenge. Az A oszlop jelentös részt kitakar balra kanyarodáskor, ez zavaró. A vezető ülést nem lehet eléggé leengedni ahhoz, hogy jól lássak a középsö tükörben (185cm) A kárpit egy kicsit sprőd, ez állítólag az egyedi szériák sajátja. A váltó néha meg-megreccsen hátramenet kapcsolásakkor, a teljesen kinyomott kuplung ellenére is. Az eleje nagyon lent van, a koptató sokszor leér/odaér, utólagosan kellett rögzíteni, mert az első napokban leszakadt a sarka.

2006 IX. 05
35350km
Garanciális javítás keretében: zörgő műszerfal, zörgő félig leengedett ablak, nyikorgó hátsó fékbetétek. Az első 3 hónap múlva újra jelen van, az utóbbiakat mondhatni sikeresen orvosolták Budakalászon. 28.000km-nél meg lett ejtve a kötelező szervíz. Tanulságos történet: a Renault Budakalász 52.000Ft-ot mondott a szervízre, míg Esztergomban kb 30es ajánlatot kaptunk. Az olajat mi vittük: 5L 5W40 Elf Excelium az olajdepo.hu-ról kiszálítva 8000FT körüli összegért...így fizettünk olajat beleszámítva 28e Ft-ot...azért nem mindegy.
Az eredeti H7-es izzók 34.000-ig bírták, jóformán egyszerre égtek ki. Cseréjük nem egyszerű, de otthon simán kivitelezhető.

Update: 68.000km.
2007 VI.-ban garanciában cserélt bal hátsó kerékcsapágy, sajnos mostanában megszólalt a jobb is, majd azt is ki kell cseréltetni...mostanában beragadt a vészvillogó kapcsolója, (tipushiba) majd egy füst alatt le lesz tudva a kettő.
Tettem fel új képeket, a tavaly év elején vett ´03-as Scenic alufelnikről, amiken 195/50 15"-ös Bridgestone Potenza RE720 gumik vannak.

Hibalista

- Nincs vele különösebb gond, csak apróságok: zörgő műszerfal, zörgő oldalablak, nyikorgó hátsó fékbetétek.
- Update: bal hátsó kerékcsapágy (gariban), vészvillogó kapcsoló (gariban)

Ide hordtam szervizbe

Renault Esztergom

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Renault Budakalász

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? ´86 Subaru Leone Coupe Következő autója? passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)