Csiszolatlan fekete gyémánt!
Szöveges ítélet
Lassuk csak! Röviden maximum egy Volvo S60 D5.ért cserélném el nagy duzzogva. Eltekintve attól, hogy egy két dolog zörög benne, izeg mozog egy két m?anyag elem (de az ember ennyiért ne várjon Mercedes min?séget) semmi gondom vele. Tökéletes kis autó két embernek. Hátúl még nem sokat ültem, de szerintem a stoppos, aki nem akar gyalog menni az biztosan beül, és amikor kiszáll, azt fogja mondani, hogy baromi kényelmes kis autó. A családtagjaink 180 fölött már nem biztos, hogy ezt fogják mondani. Csak 3 ajtó van az enyémen, és amikor édesanyám egyszer hátra kényszerült a következ? mondattal szállt ki: "Az nem igaz, hogy nincs ennél a háznál egy normális autó!" De kérem - mondom Én - ez egy rohangálós, kocsikázós, jöv?s-men?s, sportos kisautó, nem pedig egy 6 méteres családi limuzin.
Tavaly nyáron 3 szor jártam meg Vele Svájcot, és majdnem 1500 km-en keresztül mentem vele 150 körül. MEg sem pisszent.Semmi gond nem volt Vele.Had kopogjam le valahol. 1.5 dci 82 lovas verzio van Nekem, és a fogyasztása ennél a temponál 4.7 liter. De a rekordom: 3.4 liter/100 km. Ez még uj korában volt. De a napokban mértem éppen. A következ? eredmények születtek: 309 Km - 3.5 Liter/100km átlagfogy. - 10,4 liter gázolaj.Ezek fedélzeti számítógép adatok. De aki nem hisz nekem, aza biztosan hisz a km számlálónak: 1 tank gazolajjal (44 liter-Kivillan a TANKOLJ! lámpa) 1380 Km. Ez tuti adat. Lásd a képeket.
Szervizjavaslat: Ne várjátok meg 30 ezer km-t a szervizig, legalábbis, aki hosszú ideig szeretné élvezni autója kiváló tulajdonságait. 20 ezer km-ként célszr? az olajat lecseréltetni, és garantált a hosszú, gondtalan élettartam.
Egy kicsi hátrányként említeném meg (de ez érint minden common rail rendszer? diesel morort), hogy eléggé gázolajérzékeny. Id?nként célszer? a szervizben megcsináltatni a számítógépes fuvókatisztitást. Nem igazán reklámozza Renault, hogy van ilyen, de van az tuti. Én már csináltattam, és utána rá sem lehet ismerni a vasra. Csodákat tud m?velni. Egyszer?en rádugják a vezérlésre, és a program csak végzi a dolgát. Úgy kattog a motor, mint egy 50 éves diesel mozdony, de ez azért van, mert csak a turbónyomást hagyják rajta motoron, és ez minden nem oda való cuccot kipuco a motorból. Hát igen, 1400 bar mindenkivel csodákra képes. Bár elesben senki ne próbálja ki.
Most egyenl?re ennyi jut eszembe, de majd írom, ha van még valami.
Hibalista
- Recseg az elektromos napfénytet?- Ha valaki tapasztalt ilyet, és esetleg talált rá megoldást kérem írjon az sgj@freemail.hu címre. Köszi.
- A légáramlást nem tudom teljesen az ablakra állítani.
- Egyéb semmi!
Ide hordtam szervizbe
Gold Cars Nyíregyháza- A munkafelvételen a pasi köcsög, és úgy néz Rád, mintha loptad volna az autód, de a szervizben a srácok tudják mi a dolguk, és nagyon segít?készek.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Renault Mátészalka - Azon kiakadtam, hogy nem vihetek saját olajat, hogy azt tegyék bele. Felháborítónak tartom. ..és amit ?k adnak kb 2.5× drágább, mint amit én vettem gyári Elf olaj.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 73000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző autója? | Cordoba 1.6 Stella | Következő autója? | Volvo S60 D5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
