A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.2 16V 

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Clio után Clio

Szöveges ítélet

Úgy kezdődött, hogy volt egy 2000-es évjáratú Clio-m. 1.2 8V "éppenhogycsak" felszereltség (ABS + 4 légzsák, de tekerős ablak).
Aztán nem adták meg az elsőbbséget egy 2*2 sávos úton. Oldallégzsák kinyílt, karcolásokkal kiszálltam.
Gazdasági TK lett, biztosító fizetett.
Volt azért némi vita, így 1.5 hónap alatt hozzájutottam a pénzemhez /Allianz/.
A "roncsot" eladtam, keresgéltem közben autót égen-földön.
Aztán újra 1 Clio-ra esett a választás....ha már 1 szer megvédte kicsi életemet. A keresés során az oldallégzák alapfeltétel volt.
Így lett a mostani Clio a tulajdonom.
2004es, feketemetál, minden földi jóval (ABS, 4 légzsák, klíma, elektomos ablak+tükör, ködlámpa, metálfény...).
Az autó 1 éve van nálam, 4 éves kora ellenére 144.000km-el vettem, első tulajtól, vezetett sz.könyv, sérülésmentes.
A futott km ellenére hibátlan utastér.
Az előzőben Clio-ban a 8szelepes volt, szerényebb 58 LE -vel.
Ég és föld....a 8V a "rettenetes" 98 Nm nyomatékot már 2500ford/perc-nél leadta, ami meglepően rugalmassá tette városban, de 5000 fölé forgatni nem volt nagy értelme.
A 16V már jobban mozdítja a kasznit, és ezt már érdemes forgatni, mert 4000-től megjön a kedve.

Update 1:

2009.05.20.
154.000km.

Szélvédőn kaptam egy kavicsot ősszel, mire hazaértem (éjjel, 80km) már megrepedt. Műszaki előtt kicseréltem, azóta az van. 2013/08.

Olajfogyasztás szinte nulla.

Nem tudok mást mondani: Kifogástalan.
Télen ha hetekig nem mozdult, és volt közben +5 meg -20 fok is, első indításra kérdés nélkül jár a motor.


Update 2:
2013.08.21.
262300km.

Itt már volt minden.
A váltó nyelestengelyén a tömítés eldobta magát, és szépen elkezdte olajjal permetezni a kuplungtárcsát. ---> Először csak teljes gáznál csúszik meg a kuplung, aztán már nagyobb gázadásra is.
Francia tervezés, tehát csak a váltószerkezet felől bontható. Ollé.
Bontott váltó mennyi? 30? Hm? 25? ok.
1szar gumigyűrű, de nem volt értelme szétszedni a váltót, 25.000Ft a bontott. Felraktuk, új kuplungtárcsát is, ha már szétszedtük. Elhozta Velencéről az új váltóját, 2011 február, hibátlanul megy, kb. 60.000km van benne.

A Klíma ugyanez, 2013 május vége. Nagyon gyengén muzsikált, 2-3nap, mire eljutottam szervízbe már nem ment. Szét kellene szedni a kompresszort, ereszthet is, és óriási áramot akar felvenni.
Mennyi a bontott? 10.000.
OK, irány Gyál meló után, fizet, szerelőre vár-vár-vár, felszerel, tölt, tömítéseket cserél, kész.
Működik, teljesen jó.

Közben 220.000km után átálltam 15-17ezres olajcsere-pereiódusra, kettő között 1 litert olajat fogyaszt, ~80% autópályán, havi 3500km.

A vezérlést (v.műszíj, fesz.görgő, vízpumpa, ékszíjak) szűrőket (olaj, levegő, pollen, üzemanyag) folyadékokat (olaj, fékfolyadék) 250.000km-nél cseréltem, ~100.000km és 5év használat után.

A hűtő valahol ereszt bizonyos időjárási körülmények között, el-el tűnik 1-2dl. 4-5hetente kell rátölteni, de forróságban nem ereszt, teljes terhelésnél (4személy, klíma, 37C) sem.
Ha eldobja magát, majd csere.

Kormányon már látszik az élet, de máson nem. 1műszerfalizzó, 3-4 külső izzó fogyott, vészvillogó-kapcsoló 2200Ft.
Megkajált 2 garnitúra téli gumit, és gyakorlatilag 1egész nyárit, amin most járok megérett a cserére. 3 garnitúra és 118e km = 39.300km/4db. Átlagos.

Rengeteg helyre elvitt, minden nap melóba, SOHA-SEHOL NEM HAGYOTT OTT, kényelmes, élhető, frankó cucc.
Fogyasztását nemrég kezdtem újra feljegyezni:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/592655.html

A "sokéves átlag" nyáron 4.9-5.3liter, télen 5.5-6.2liter. Télen majd 1 literrel több, de én utálok hideg autóba beszállni, nálam sokat kotyog alapjáraton, ezt még lehetne fokozni ;)

A végtelenbe és tovább!!!

Hibalista

- kürt - 2009 - klímakompresszor? - 2011 - nyelestengely-tömítés - 2011 - hűtő - 2012 - izzók

Ide hordtam szervizbe

Tibi bácsi, kétbeállós' garázsa; pontos, precíz, határidőre, csak azt, amihez ért.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Petya a klímás és computer-mágus.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 144000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 118000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? clio Következő autója? Renault...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)