A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio Campus (2001-2013)

Clio Campus 1.2 16v Alize 

Az ítélet értékelése
3,9(8 db)

A barátnőm féltékeny rá!

Szöveges ítélet

Kezdtem megharagudni szeretett Kispolákomra, amikor unokatesómtól jött a hír, hogy eladósorba került dédelgetett kis Clioja. Nem hagyhattam, hogy a még gyerekkoromban kinézett kocsi máshoz kerüljön. Ismert előélet, kevés futott kilométer, alufelni, klíma. Kell ennél több? Talán. (Biztos!)

Nem tartott sokáig összebarátkozni a kocsival. Első nap még benne is aludtam, hogy a folyamat gyorsabban menjen :D Az 1.2-es motor a maga 75 lóerejével meglepően jól mozgatja a kevesebb, mint 1 tonnás bódét. Citroen C3-ashoz képest sokkal élvezetesebb vezetni, valahogy jobban egyben van. Ismerősöm szerint még az ő G Astrájánál is jobban megy. Emellett fogyasztása is főiskolai pénztárcára van szabva. Autópályán 130-nál (4000 f/perc), teletömve csomagokkal, két személlyel, klímával sem megy 6,5 fölé a fogyasztás. Ennél gyorsabban nem szeret már menni kedves gall barátom, ha mégis, akkor hangos ordítással jelzi, hogy elég lesz.

Kényelem szempontjából meg vagyok elégedve vele, de a felszereltségi szintből kimaradt a deréktámaszos ülés, ami hosszú távon elkélne.

Egy gonosz húzása volt, amikor nyáron melóba menet előtt nem akart beindulni. Ezt eljátszotta többször is. Sokadik próbálkozásra, hosszú könyörgés után azért el lehetett neki magyarázni, hogy most munka van és be kell indulnia végre. Ilyenkor égve maradt a környezetvédelmi visszajelző szimbóluma is. Szerencsére egy másik Renault is van a családban, így tapasztalatból a probléma forrását is lehetett tudni. A kedves felső holtpont jeladó sztrájkolt. Kis pucolás után eltűnt a hibajelenség és azóta elő sem jött.

Összességében imádnivaló járgány a kis Clio. Jó döntés volt megvenni. Néha azért vágyom egy 2.0-s RS-re, de városban többnyire elegendő az ereje. Barátnőm féltékeny is rá, annyit tisztogatom. De mit lehet tenni? Imád pózolni és olyan szép a feneke! (Mármint a kocsinak :D)

Hibalista

- Jobb első fényszóró bepárásodik. - Fékezésnél jobbra húzott a kormány. Fékbetét csere 5e Ft. - Elakadásjelző kapcsoló megadta magát. Bontottan 3e Ft. - Pótféklámpa égője kiégett.

Ide hordtam szervizbe

Fater - Nem túl gyors, sokat káromkodik, de precíz és alkalmanként csak egy mákos gubába kerül.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

FODOR AUTÓ KFT. Siófok

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 126p Következő autója? MX-5
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio Campus 2001 (2004)

További ítéletek (316 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)