Renault-ra szabva
Szöveges ítélet
Vegyes használatra vásároltam raktárkészletről. Közepes felszereltségi szinttel, de sávtartó rendszer volt benne, hiszen ettől a szériától kezdve mindegyik tartalmazza. Váltó nagy utakat tett meg, viszonylag hosszú fokozatok (5 sebességes). Megtanultható a könnyú váltás vele. (Egyen renault váltó) Kb. 3000 km-nél a kuplung kinyomócsapágya el kezdett hangosan nyikorogni, nagy szervíznél munkalap felvétele nélkül elküldtek, kisebb mérkaszervíz vállalt a kb. 1 napos munkát, a kinyomócsapágy cseréjét. Ezt követően az autó apróságokat leszámítva hibamentesen működött. Tce 100 motor jó hangolású, jól váltható, a kasznihoz elegendő erőt biztosító motor, autópályán jól fut, de 130km-nél 4000-en pörög, ezt sok modellnél megoldják ez alatt. Hideg indításnál a motor emelkedőre fölmenet rángat (3 hengeres), bemelegedés után ez eltűnik.
Infotainment rendszer első verziós volt, sokszor újra, vagy késve indult, le nem fagyott, azóta frissült, valószínűleg jobb lett. Műszerfal ergonómiája jó, fűtés ok, klíma kánikulában kevés. Futómű mai átlaghoz képest kemény, nem túlságosan tompítja az úthibákat. Része a kocsinak a szokásos Renault-imbolygás az úttartás szempontjából.
Ár-érték arányban korrekt, nem ad többet mint amennyibe kerül. 5 év garancia vonzó, de tudni kell érvényesíteni garanciális igényünket, melyet szemlátomást nem minden szervíz szeret teljesíteni.
Hideget enyhén érzi meg a karosszéria, kis zörgések előjönnek, de nem volt jellemzője. 1 évesen másik autóra cseréltem.
Hibalista
- Kuplung
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.9/10) |
