A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2013)

Clio Clio Grandtour iV. 1.2 16v 73HP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető libakergető

Szöveges ítélet

Ár/érték arányban a legszebb, legmegbízhatóbb, legpraktikusabb városi szaladgálós kisautó. Egyszerű, buta szívómotor, alacsony fogyasztás, tisztességes csomagtartó és tengernyi extra.

Lángvörös színben, lakkfekete krómos műanyagbetétekkel, B oszloptól sötét üvegezéssel és 16-os alufelniken két hetente megdícsérik vadidegenek és érdeklődnek felőle.

Anyag és összeszerelési minősége vállalható, olcsó kisautós. A gyári hangrendszer meglehetősen jól szól, hátránya, hogy a mélyek miatt már némi ajtókárpit/hangszóró cicergés, zörgés van, ha nagyon búg az adott zeneszám.

A gyári szervíz intervallumoktól eltérve (2év/30ezer olajcsere, 60ezer levegőszűrőcsere, stb), én minden éven cseréltetem az olajat és az összes szűrőt a szakszervízzel, még ha csak 8500 km-t futott csak azon az éven.

A telek 2/3-át garázsban tölti, mivel második autó, de a Renaultok egyébként sem hajlamosak korrodálásra.

A kipörgésgátló, menetstabilizátor sajnos nem kikapcsolható, de a tempomat hála istennek még nem adaptív, így jobban használható.

Nem egy erőgép, de nem is arra hivatott. Autópályázva, 130-140 km/h tempomattal sem megy 7,5 liter fölé az átlag, pedig 4000-et forog a motor, viszont városi/országúti használattal 5,6-os átlagom is volt már nem egyszer 1000 km-re vetítve.

Sajnos pályatempónál már jelentős a szélzaj.

Tartósságról nincs infóm, de az előző közel 20 éves csillaggarázsos Clio 2-ből kiindulva nem lesz rá panasz egészen biztosan, kiforrott kis jószág.
Az elektronika és számos extra már kérdéses. Én tudatosan 3-4 évre tervezve vettem és hamarosan erősebb, nagyobb kategóriás új autó szeretnék átülni.

Hibalista

- Kb 18 ezer km után hidegen megjelent egy cicergő hang az ékszíjjak forgásának ritmusában. Kétszer jeleztem szervízben, harmadjára garanciában cserélték a stretch szíjjat és a jelenség megszűnt.

Ide hordtam szervizbe

Eger márkaszervíz

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Miskolc márkaszervíz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Clio II. Ph1 1999. 1.2 8V Következő autója? Mazda 3 Sedan, KIA Proceed GT, Honda Civic 4 Door
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2013 (2012)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)