A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2013)

Clio 0,9TCe 

Az ítélet értékelése
3,2(6 db)

Pörgős turbi

Szöveges ítélet

Bemutató autóként vásároltam dymamique (legjobb)felszereltséggel.
Mintegy 1000 km megtétele után csak jót írhatok róla. Hihetetlen, hogy 900cm3 -ből és 90LE-ből egy ilyetén lendületes autót tudtak kihozni! Magam 184cm-ével kényelmesen tudok elhelyezkedni benne, még akkor is, amikor hátul 3 személlyel utaztunk. Városban az ECO-gomb használata mellett és figyelve, hogy 2000 -nél lehetőleg a fordulatszámmérő ne mutasson magasabb értéket, képes voltam 5,7 l-es fogyasztás elérésére. Kevésbé ügyelve a fordulatszámra 6-6,5 közötti értéket lehet vele autózni. Városon kívül 5 személlyel és dinamikusan autózva 5,9l-es fogyasztást értem el. Feltételezem, hogy két fővel és betartva a megengedett maximális sebességhatárokat akár 5l-alá is tornázható ez az érték. Az autó futóműve és kanyarstabilitása kiváló,olyan érzete van az embernek, hogy szinte képtelenség ezzel az autóval nem az úton maradni vagy a kanyarban kisodródni. Méreténél és kényelménél fogva a nála egy kategóriával magasabban jegyzett autókkal is felveszi a versenyt. Kis súlyát figyelembe véve (1080kg)a 90 LE-s benzines turbómotor kellő erővel és dinamikával rendelkezik, meggyőződésem, hogy a megadott gyári gyorsulási értéknél jobb időt lehet vele autózni. A 90 LE-höz és a 135 Nm-es forgatónyomatékhoz elegendő a nem hosszú úton járó, könnyen és jól hangolt 5 sebességes váltó. (130km/h -ás sebességnél 3400-at forog).A háromhengeres turbómotor még a magasabb fordulatszám mellett is nagyon csendes. Az autó külső megjelenése magáért beszél. Az összeszerelés minősége,az alkalmazott anyagok, a Start/Stop rendszer, a 7"-os médianavigációs és multimédia rendszer teljes Európa térképpel, GPS navigáció, a bluetooth kihangosító audiostreaming funkcióval, az USB és Jack csatlakozók, a Renault Bass Reflex rendszer, a motor zajának megfelelő hangerő szabályozó (6 hangszóró, ABS, EBV/EBV, ASR és ESP rendszerek, a fedélzet számítógép, az immobiliser, a tempomat, miultifunkciós kormánykerék, az ülésfűtés, a bőrkormány, a ködfényszórók,a nyomgombos indítás, a 16"-os passion könnyűfém keréktárcsák, az Energy smart rendszer, a LED nappali menetfény,az emelkedőn elindulást segítő rendszer,a színezett és sötétített ablaküvegek, az elektromosan állítható és fűthető külső visszapillantó tükrök valamint a sebességfüggő elektromos szervokormány mind-mind olyan tartozékai az autónak,a melyek így együttesen csak némelyik prémiumkategóriás autó sajátja.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3225
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Nubira 1,8 CDX Következő autója? Clio
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2013 (2012)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)