A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2013)

Clio 0.9 TCE 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Olyan szép autónk van, de nem olyan jó!

Szöveges ítélet

A világ legszebb autója, majd 3 hónap aktív internetes keresés után arra kellett rájönnöm, ennél szebb autó nincs. Az elmúlt majd 9 hónapban ez az érzés nem is változott, a belső és a felszereltség megítélése már annál inkább!

Motor: 0.9 TCE , a gazdaságos , keveset fogyasztó ... és ennek megfelelően keveset is tudó.
Autópálya , 130 km/h , 3000+ fordulat , átlag 8.5 , 9 Liter.(3 személy, full csomagtartó)
Autópálya , 110 km/h , 3000 közeli fordulat, átlag 5.1 liter.(3 személy , full csomagtartó)
Város , 5/10 km távon 50-70 km / h , 2000+ fordulattal, átlag 6 liter.( 2 személy, üres)
Hegymenet ,500 méterről - 1600 ra , szerpentinen 15/20 liter átlag.(4 személy , üres) szívbemarkolóan égett motorszag, nem oda való.
A fogyasztásra nem panaszkodhatom, a 900 köbcentivel és a három hengerrel kb ilyen fogyasztást vár az ember. Ha figyelsz az ECO gombra és nem Vettel - ként száguldozol, hozható az ígért fogyasztás, autópályán 110 körül 5 körül, de volt hogy a 4 is be be villant.

Motor teljesítmény, ne várj sokat, 900 CCM , nem egy rally autó. 3 személyt vígan elcipel a hátán. hangját megfogod jegyezni, mivel ez a Renault kisebb osztálya, sajnos a szigetelés nem a legfantasztikusabb (cserébe emeli a rádió hangját mikor gyorsabban mész...kicsit CCCP -s megoldás)

"A" oszlop! Aki ezt akar venni, üljön be és hajtson be egy körforgalomba, ha nyugodt szívvel kilát az A oszlop mögül, vegye meg, ha nem , felejtsd el,mint egy boxoló, annyit kell hajolgatnod majd...

Fékek : Mindent tud amit kell, visszagurulás gátlót is sikerült betenni, ami ugyan nem akkor müködik amikor kell, de van benne, volt hogy jól jött.

Futómű : Nos nekem nagyon kemény, az utolsó fűszálat is visszaadja, kényelmetlen vele akármin is átgurulni, mert meg fogod hallani / érezni. Ennél kicsit puhább menetre számította, megszokható , de kényelmetlen.

Belsőtér:
Választható színű , összes minden cserélhető, csak akkor várnod kell hónapokat mert annyira kelendő volt mikor vettem hogy lesz ami lesz, teljes felszereltség mellett ikonikusan szürke belsővel kaptam az amúgy szürke színű autót.

Kormány: hát , ha lehet azt mondani hogy ez az egy amit úgy ahogy van kivágnék a kocsiból mint macskát... akkor megtenném. KRITIKÁN ALULI. Pedig ezt fogod a leggyakrabban használni a kocsiból, nem a kartámaszt, senem pedig a középkonzolt.

Ez egy fullos felszereltségnél BŐR és MŰANYAG összetételt jelent, AKI ILYEN KOCSIT VESZ mindenképpen nézze meg a következőket:
NE legyen benne semmilyen fényvisszaverő rész, ide nekem krómot és társait... (ugyanez a műszerfal vékony élére is... napsütéskor , nyáron meglepően ez van többségben VAKÍT)
A bőr és a műanyag találkozásánál nemes egyszerűséggel SORJÁS , idővel a műanyag fül kihajlik és kötözködik majd veled vezetés közben!
Alap állásnál az alsó részen az ívban akkor sorja van hogy majdnem neki álltam és visszavittem a kocsit hogy tartsátok meg gyerekek... magamnak kellett levágnom mert folyamatosan ott volt az ember fejébe "hogy ezt nem hiszem el" , 4.5 milliós kocsinál ilyet???

Műszerfal: ide is betette a lábát a króm. Soha többet ilyen hibát!

Középkonzol , MédiaNAV, fütés hűtés kondi:
Szokták említeni hogy mostanába a puritánság a jellemző, itt nagyon utolérheted.
A médianav gyakorlatilag mindent tud, a maga semmit tudásával egyetembe. Egy egyszerű csatlakozást a 10 menü legaljába teszik , beleszólásod nagyon nincs, lassan csatlakozik , de akkor se mindig legalább. Alapból középeurópai térképpel van a GPS felszerelve, ami kiváló, annak aki 30km /h val megy, mert a tipikus , "itt kellett volna lefordulni" érzés köszönt be, kicsit késő és értelmetlenül sikerül neki jelezni a dolgokat, inkább a képnek hiszek, nem a bemondónak, mert nem egy Mitfahrer szegényke...
Este valamit is megtalálni a középkonzolon is, csak rátekintéssel... érzetre nagyon nincs meg hogy mit nyomsz.
Légkondi alap, tudja amit kell.
Gyors páramentesítés 10/10 !! Imádom!

Az anyósülési biztonsági öv csatlakozót szakadó esőben 30 percig kerestem hogy mi az isten kopog.. ugyanis ha a párom bent ült ,nem volt kopogó hang, ha nem ült bent, visszatért a kopogó szellem. Nos a nem becsatolt állapotú biztöv fém része nemes egyszerűséggel hozzá ér a B oszlophoz, így jelezve a kisgazdának hogy itt vagyok... egy vadiúj autónál pedig egy ilyen hang iszonyat ijesztő, főleg hogy 50 nél a jön elő és fogalmad sincs hogy mi lehet az... de semmi jót nem jelent, főleg ha a futómű felől jön...szerencsére nem onnan...de zavaró ...

Ülések , kényelem: 190 cm vel nem vagyok a tipikusan imádott alap vezetőtípusa az autóknak, ülés le, teljesen hátra, kormány fel. Itt ez teljesen 10/10 nekem, kényelmesen elférek benne, a fejem kicsit neccesen , de elfér. a kényelmes vezetésre nem kell teljesen hátra tolni az ülést, hátul is elfér egy 170 cm személy kényelmesen. Vezető melletti ülésre ez nem mondható el. NEM állítható magasságnál karcolod a fejrészt ha nem tolod teljesen hátra az ülést... 2/10 az itélet ott.

Első irattartó rész, kiesik minden mikor kinyitod..katasztrófa.
A vezető, baloldali kartámasz konkrétan a 100. km óta behorpadva fekszik, lehet hogy nem kartámasztásra tervezték az anyagot aminek vissza kellene nyernie az alakját :)

Síkba dönthető ülések, konkrétan egy egész nappali bútorszettet kényelmesen elhozott, zárt hátsó ajtókkal... mint egy Kombi!! Nagyon nagy hely van benne. AT - MO közt 2x ingázva nem volt soha se gond 3 személy kényelmével!! Imádom, mint egy kis furgon!

A belsőben ami zöröghet, az fog is. Az A oszlop / visszapillantó olyan hangot ad menetszélben hogy pislogsz hogy ezt így hogy, de megszokod majd ;)

Összességében : Az "olyan szép autónk" van érzés még mindig megvan, pedig ausztriában aztán tényleg tiptopp autók mellé parkolunk, de még mindig kimagaslóan gyönyörűre sikeredett.

Az "olyan jó autónk van" már kicsit csillapodott. A belsőtér extra funkciói annyira kényelmetlenné tették néha a vezetést hogy a bosszúság faktor meg meg jelent. A felesleges helyen felesleges mértékben használt krómok, a 2 menetben nyíló ajtó amit ha nem fogsz oda vág a másik ajtónak, az esti vezetésre nem felkészített belső megvilágítások, az A oszlop kikerülhetetlen látványa, A kopogó szellem... mind azt jelzi hogy ez nem egy MEGANE.




Hibalista

- Start Stop System, ismeretlen ok - Fék rendszer - autóvisszahívás - Ablaktörlő, nem kapcsolt be - Software update - Fényszórók , nem kapcsolt be - Software update

Ide hordtam szervizbe

Renault Malin - Sulz - Ausztria

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 GLX Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2013 (2012)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)