A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2013)

Clio Grandtour 1.2 16V Alizé 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ideális kiscsaládos

Szöveges ítélet

A legolcsóbb új kombi ötcsillagos törésteszttel, két gyerek szállítására 10-300 kilométeres távokon. Erre a célra vettük, és öt év használat során minden elvárásnak tökéletesen megfelelt.


Méret, kényelem - 5*
Belül kisautót meghazudtoló méretek és kényelem fogad. A hátrafelé néző ISOFIX-es gyerekülésben a háromévesünk is kényelmesen elfér úgy, hogy az anyósülést nem is kell teljesen előre húzni. Keskeny, ezért inkább négyszemélyes, de négy személynek hosszabb útra is teljes értékű autó. A csomagtér alapon is elnyeli egy nyaralás minden cuccát babakocsistul, az üléseket lehajtva pedig egy költözést is végig tudtunk vele csinálni.


Vezethetőség - 5*
Kényelmes, de stabil rugózás, pontos kormányzás. Meglepően kis helyen megfordul. Elsőre megijedtem a jelképes hátsó ablaktól, de a tolatóradarral és a nagy, mozgatható tükrökkel álom a parkolás. A tempomat szépen vezet és finoman gyorsít. A A fordulatszámszabályozó remekül működik, gázadás nélkül el lehet vele gurulni, ami megkönnyíti a dugóban araszolást. A nagy tükrökkel hátrafelé jó a kilátás, a vaskos A oszlop viszont balra előre elég sokat kitakar. Körforgalomban nem zavaró, nagy ívű balkanyarokban viszont pont nem látom a szembejövőt. A tompított fényszóró lenyűgözően jó, másik autóból átülve néhányszor azt hittem, reflektorral megyek, olyan jól megvilágítja az utat.


Pakolás, praktikum - 3*
A csomagtér alatti rekeszben el lehet rejteni az elsősegélydoboz-papírzsebkendő-pelenkacsomag-pokróc készleteket anélkül, hogy azok bombaként röpködnének a csomagtartóban. A hátsó ülések ledöntésével óriási sík csomagteret kapunk. Az utastérben sajnos már kevésbé praktikusak a pakolási lehetőségek. A vezető ajtaján egyetlen óriási zseb van, ami fekete lyukként működik: egy piros lámpányi idő alatt biztosan nem találom meg, amit egyszer beleejtettem. A sebességváltó mögött van egy pohártartó, amibe pont nem fér bele egy félliteres palack - cserébe a hűtött-fűtött kesztyűtartóba akár három is. A legbosszantóbb, hogy ha van egy teljes értékű hátsó sor, akkor az miért nem kapott utastérvilágítást? Nem könnyű sötétben bekötni két gyereket, ezért a hátsó ülésen kénytelenek vagyunk mindenféle felbarkácsolt zseblámpákkal próbálkozni.


Motor - 4*
Városban és 90/130-as egyenletes haladáshoz bőven elég az 1.2 szívó. Előzésnél és emelkedőn viszont már szorgalmasan kell visszakapcsolgatni, 100 felett gyakorlatilag nincs gyorsulás. Amúgy annyira jó vezetni a Cliót, hogy sokszor megkíván az ember hozzá egy turbót... De ha a lelkesedést legyőzi a józan ész, akkor átlagembernek átlag használatra az 1.2 16V is bőven elég. Fogyasztás 90-nel 5 liter, 130-cal 7 liter, városban forgalomtól függően 6-8 liter.


Megjelenés és szórakoztatás - 5*
Ebben az árkategóriában nem várja az ember, hogy utána fordulnak az utcán, márpedig a Clio feltűnést kelt. "Ez egy sportkocsi" - kaptam egy csodálkozó megjegyzést az újonnan 3 millió Ft-os, 72 lóerős kombimra. Belülről már sajnos kevésbé látványos a megjelenés, a műszerfal legalábbis nekem nem tetszik. A rádió jól szól, a telefonos app gond nélkül kapcsolódik és egyszerűen használható - kár, hogy a multimédiás rész el is foglalja a középkonzolt, ezért a szellőztető gombokat valahol derékmagasságban kell tekergetni.


Az 5 év garanciaidő alatt semmi gondunk nem volt vele, csak kötelező szervizre vittük.


Összefoglalva:
Előnyök: méret, kényelem, vezethetőség, könnyű parkolás, megjelenés, kedvező ár, 5 év garancia, biztonságérzetet adó törésteszt.
Hátrányok: hátsó utastérvilágítás hiánya, gyenge motor, nem a legpraktikusabb középkonzol és pakolóhelyek, balra előre sokat kitakaró A oszlop.

Hibalista

- 5 év garanciaidő alatt semmi.

Ide hordtam szervizbe

Tamás Autó Vác

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2013 (2012)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)