A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2013)

Clio 1.4 16v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fiatalos megbízható társ

Szöveges ítélet

Autós karrierem 2009-ben kezdődött egy Renault Thaliával ami akkor volt 6 éves.
Sosem hagyott cserben sem engem, sem a családot, mostanáig amikor is a generátor sajnos nyugdíjba ment benne, de úgy gondolom hogy 240 000 kilóméter után ez bocsánatos bűn.

Alapjában véve,ez az autó szeretette meg velem a Renault-t, megbízható volt,jó fogyasztással, kényelmes ülésekkel.(75 lovával nem volt egy erőgép de nem is ez volt a lényege, családi autó volt)
Mindig is tetszett a Clio, de olyan akartam ami még nincs fölöslegesen túlbonyolítva.

Így jött a Clio 2 Campus,a régi Clio 2-höz képest annyi a különbség hogy hátul a lökösön van a rendszám nem felül és némi különbség az első lökösön is van és apró műszerfal béli változások.
Manuális Klíma,100 ló,villanyablakok elől,ködlámpa elől hátul, comb és deréktámaszos első ülések(pofás és kényelmes is).

Első Tulajdonostól van az autó aki szalonból hozta ki anno 2007-ban, tehát nem német/osztrák bontószökevény kiglancolva, szervízkönyvvel ahogy kell.
Élvezet vele kanyarogni, csak menni is akár hosszú távon is, bár kicsi autó, az autópályát sem veti meg(bár egy hatodik fokozatért ölni tudnék néha).
Ha meleg benne az olaj és víz, még mindig megmutatja a 100 pacit, csak forgatni kell.
Láttam valaki írta hogy elvan veszve belőle az erő bár hónapok óta nem pörgette 2000 felé, hát jelzem ez nem dízel, ha nem forgatod valóban nem megy.

Beváltott minden reményt mióta megvan.
Természetesen, vezérlés csere vízpumpával együtt(40 000 hUF+munkadíj) megvolt 2 héttel a vétel után.
Azóta meghalt hátul a dobfék 27 000-ből rendbe lett vágva.

Nem taszított anyagi romlásba és remélem ezután sem fog.

Hibátlan és imádjuk a párommal együtt!
Mindenhol a Twingot ajánlgatják de szerintem ez szebb és jobb is!

Fogyasztásban is ász, vegyesben 6,5-7 liter.

Hibalista

- -Vészvillogó gomb

Ide hordtam szervizbe

-Ismerős szerelő,Renault téren(is) nagyon otthon van :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 142700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A4 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2013 (2012)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)