A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2005-2012)

Clio Renault Clio III 1,2 TCE Cinetic 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Zabagép

Szöveges ítélet

Nagyon jó kis autó. A Fiesta után egyenesen felüdülés ezt vezetni. A belső kialakítás kellemes a Cinetic típus ami nekem van kapott egy acélkék díszítőcsíkot és pofát a műszerfalra, nagyon feldobja a belső teret. A kialakítás igényes, amit lehetett kihoztak az árkategóriából. A műszerfal kopogós műanyagot kapott, de a jobbik fajtát. Az ülések kényelmesek jól tartanak. Én kértem rá gyári huzatot egy délután ráment a felrakásra, de így jobban néz ki. A kormány jól kezelhető szériában bőrből van. A belső tér eléggé tágas én a 195 cm-el simán elférek benne. A sebességváltó nem vitatkozik, még egy picit akadósan, de precízen beveszi a sebességet.

A motor ... az becsapós. A reklámozott csodafogyasztás hamis. Városon belül cca 7liter, városon kívül 90-es tempónál 5,8, 100km/h-tól 7liter (jó mi?, azzal magyarázták hogy 100-tól két torkon kapja a keveréket és így többet eszik...), viszont az autópálya a csúcs 8-8,5 liter/100 km!!!!! (télen, téli gumival). Na erre nem tudtak mit mondani.

Ahogy írtam egy hónapra levetítve (kb 3500km) cca 7 liter lett a vegyes és ebben minden kb u.o. arányban van.

Lehet sokat eszik, viszont ezért cserébe egy nagyon dinamikus motort kaptam. Turbólyuk szinte nincs, viszonylag gyorsan reagál, 2000-es fordulattól már éled, lehet vele akár nyomatékból is autózni. A nagy nyomaték előzésekkor kifejezetten hasznos. Autópályán nem kell váltogatni, ötösből gyorsul.

Összességében nekem bajom csak a pályás zabálásával van. Egyébként ár/teljesítmény/érték arányban teljesen jó.

Frissítés 2009-06-08

A szervíznél leírtakon kívül továbbra is egy nagyon igényes autónak tartom. Fogyasztása hosszú távon beállt egy stabil 6,3 környékére. Jól megy. Látványos teljesítmény 2000-es fordulattól van, az alatt semmi. Az esőt nem szereti (lehet pára miatt) de mintha picit gyengébb lenne a motor, de lehet csak én vagyok hülye.

Hibalista

- Miután egy szép nyári napon egy nyuszi felfeküdt Renault jelre az autó orrán bizony szervízbe látogattunk vele. A szervízben kiderült, hogy eszi az olajat, némi motorblokk vizsgáltat után kiderült, hogy a hengerfejjel van probléma. Eredmény: hengerfej csere, újragyűrűzés, szelepek újrakalibrálása, tömítéscsere stb. A szervízben a lehető leggyorsabban, nagyon segítőkészen újra összerakták. Úgy tűnik jól sikerült a műtét.
- Ezen kívül nyikorog a szellőző ventillátor, nem tudom miért.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? Renault, Toyota, Hyundai
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)