A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Clio (2005-2012)

Clio 1.2TCE Grandtour Expression 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tengerzöld turbós kombina

Szöveges ítélet

Ez az autó egy álom. Lenne, csak ne francia alkotás volna.
Megvettük, hogy Feleségemnek is legyen autója.
Volt már 70LE-s autóm, de most 280LE-s van. Családban több autót vezettem rendszeresen,van viszonyításom felszereltség, teljesítmény és szervíz ügyben is. Plusz autómániás vagyok, sorry. (főleg Asszonytól kérek elnézést, ez van, már így születtem :D )

Tulajdonképpen tehát jó autó az új Clio, főleg az 1.2T-s motorral.

Árértékarányban szerintem kiváló, más kérdés hogy amit a Renault egyszer megcsinált, jól megtervezett, azt miért kell agyament módon elfelejteni?

Használati szempontból a pakolás a legrosszabb.
Márpedig mi a fenének vesz az ember Grandtourt, ha nem a pakolás miatt, nem?
Pakolás röviden: egyszerűen tragikus.
Részletesen:
kicsi zsebek, és alig van pár lyuk, röhejes lehetőségek.

Pakolási hiányosságok felsorolva:
- Pohárból max 2decis fér be középre, de ha szemüveged van mögötte akkor nem sok mindenhez férsz hozzá
- oldalzsebbe a térkép mellé egy 10-es zsebkendő is alig tehető be
- ilyen nevetséges kesztyűtartót nem láttam. kinyitod, minden kiesik belőle, egy cd tartó és egy BPtérkép és tele van.
- eddig használt Renault-okban a középső konzolon felülre tett komputer előtt olyan kialakítású felület van, amire egy szemüveget oda lehetett tenni, befelé lejtett.
Természetesen most kifele lejt, semmi, még átmenetileg se tehető oda.
- nincs a kormány alatti, köröl egy lyuk sem (egyáltalán nincs!)
- nincs egy nyamvadt 200 forintos műanyag rekesz az ülés alatt.
- kézifék mellett legalább két telefon elférhetne, max állítva, billegve fér el két normál méretű telefon. Motyi Pengét emiatt nem fogunk venni.

pakolási életérzés:
minden mint egy putriban csúszkál az ülések alatt, mögött, lógnak ki a zsebekből a begyömöszölt cuccok. Szerencse,ha nem néz be senki jobban belülre.

Kérdés a gyártóhoz:
Renault-nál kitalálták, hogy új Clio és új (régi) szívatások? megcsinálták már rendesen, miért kell újra elszúrni???

További fontos hiányossága:
Kormányt úgy tudom egyik Clioban se lehet két tengely körül állítani. Ez vicc, 195cm-es magassággal meg szívás...

Motor:
ez az egész autóban a legjobb. Alapvetően erős, kb. egy benzines 1.6-osnál jobb teljesítmény (rugalmasabbnak tűnik), fogyasztása is remek.
Fogyasztási tapasztalatok:
- városban 7liter körül, dugóban légkondival lazán 9 is lehet, de nem csodálom.
- Vegyes használatban nekünk általában 6.5 liter/100km
- vidéken stabil 110km/h-al megvoltunk már (250km,80% autópálya) 4.9l/100km -es fogyasztással is, átlagban 5.5-6 körül van.
- autópálya: na ez a turbó miatt szívás. városban is 7 liter körül jön ki, de autópályán 130-nál is hasonló vagy még több a fogyasztás. Nem túl jó érzés, hogy városban és normál tempójú autópálya használatnál is 7-7.5 liter körül jössz ki.
Nem találták már fel a turbó kikapcsolás gombot,vagy átmeneti funkcióinak standby-ba rakását? mennyit spórolhattam volna eddigi turbós autóimon. (nem találtam egy szerelőt se, aki e kérdésre megoldást adott volna)

Hibák:
Komoly hibája nem volt,de új autónk se volt még. Szerintem elvárható, hogy hibátlan legyen. (bele is rúgtam volna az autóba meg a kereskedőbe is ha nem így lett volna)

Összefoglalva:
Az apró, viszont nagyon praktikátlan pakolás sokat csökkent az életérzésből,amit egyébként az autó adhatna.
Szerintem minimális kialakítás fejlesztéssel kvázi tökéletes autót készíthetnének belőle, árértékben is a legjobb lehetne.
Expression:
ez a sóher felszereltség: nincs hátul ablakemelő, ködlámpa vagy épp elektromos tükörállítás. Bocs,de 2008-at írunk és 3.4 millióért lehetne benne.

Hibalista

- - csomagtartó takaró roló beakasztója (úgy sz*r ahogy volt, tipikus francia gagyi)
- - usb csatlakozó elsőre sose látja a csatlakoztatott drive-okat, ki és bekapcsolás. 2008-ban ez ciki.
-
- Update, 2008.12.17:
- - szelepvezérlő szimeringből olaj fojt, 2 nap alatt megjavították
- -szerviz meghekkelte a csavarokat, mondták mindegyikben új clioban gond volt a csomagtartó rolóval
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Újvári (Dabas):
a munkatársak ok, de a tulaj egy igen beképzelt és művigyor arc. még Szcientológusnak is elmehet (vagy az)
simán nem teszik fel a motortakaró (alsó) lemezt rendesen, fityeg, szóval csavarokat rendszeresen nem húzzák meg, teszik vissza.
Egy Renault Lagunához kuplungcsere majdnem 400 ezer volt. Audi-ba fele ennyi.
2008.12.17 update:
Munkatársak összeszedték magukat, a főnököt se látni, hibátlanul szervizeltek, szóval mehet fel 4-ről 8-pontra a szerviz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Audi S3 Következő autója? Audi S3 vagy RS4
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Clio 2005 (2005 - 2007)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)