kényelmes útitárs
Szöveges ítélet
1 éve vettem át a szalonban, a kezdet nem volt egyszerű, családi bemutató közben kigyorsításkor porszívó szerű hang, turbócső, rendbe rakták, 1 hét múlva minden "lendületesebb" ajtó csukásnál rezgő hang, 20 perces csapkodás után a fenéklemez felől azonosítom a zajt, még aznap a szervíz megcsinálja. azóta semmi. a felszereltség egyedi, a Monaco szint lett megfejelve még ESP-vel, ülésfűtéssel, kanyarfényszóróval, tükörfűtéssel, (amit nem szeretek a R-ban, hogy minden opció),amit bánok az a napfénytető, az kimaradt. Egy 1.4 16V Clio-ból ültem át, furcsa volt a dízel, de hamar megszoktam, a hatos váltóval mindig van nyomaték, bár az igaz, hogy elég hosszú utas váltó, és nem is a legprecízebb, de kényelmes, én meg nem vagyok az a sportos típus. Kifejezetten azért vettem, mert sokszor ingázok Pestre (Csorna-Pest) és hiába van céges autóm, privátban is megvan a havi 1500-2000km, ezek zöme hosszabb út (ez nálam a 200km-t jelenti.) Amitől a hideg kiráz, az az izzó csere, egyszer próbáltam meg, szervíz lett a vége, pedig a másikban mindig magam csináltam. A csomagtartó végre elfogadható. Kényelmes, hosszú úton sem fárasztó, minden kézre esik. Én leginkább egyedül használom, néha egy utas, a hátsó traktusban talán kétszer ültek eddig, erről nem írok, mert én ott nem ülök, ők meg nem nyavajogtak. A furcsa az, amikor átülök a céges Fordba (trend felszereltség, 1.5 TDCi, 5seb) más világ, az olyan munkahelyes, funkcionális, a Clio-nak van saját bája (ez elsőnek is volt), nem misztifikálom túl, mert szerintem nem lóg ki a kategóriájából, de szerintem ez a motor-váltó, felszereltségi szint megmutatja, hogy néha a kisebb a jobb, sokat gondolkodtam a Meganon, de ebből a pénzből csak egy fapadost tudtam volna kihozni. Mivel egyedül élek, így ez a kocsi bőven elég, nincs gyerek, asszony, bár szerintem akkor is csak a csomagtartó lenne szűk keresztmetszet. (egy gyerekig) Összegezve nem bántam meg, és szeretem is, és mivel én sem vagyok tökéletes, tőle sem várom el, és ebben az árkategóriában kell kompromisszumot kötni.
Hibalista
- turbócső, fenéklemez,
Ide hordtam szervizbe
Renault Inicial, Győr
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio 1.4 16V 98LE | Következő autója? | majd akkor eldöntöm |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
